Το κεφάλι μου ακουμπά στον ώμο σου.
Κρατάς το χέρι σου τυλιγμένο γύρω από το κορμί μου.
Αν και είναι αργά, δεν βιάζομαι να σηκωθώ από το κρεβάτι.
Θέλω να συνεχίσω να γεύομαι αυτή την οικειότητα.
Θέλω να συνεχίσω ν’ ακούω το θρόισμα των τριχών του στήθους σου από τη ρηχή αναπνοή μου.
Τα δάχτυλα μου χαϊδεύουν αργά όλη την πίσω πλευρά του σώματός σου.
Το φως από το πορτατίφ στέλνει τις αισθησιακές σκιές των κορμιών μας στο τοίχο.
Τρίβοντας τα κρύα δάχτυλα των ποδιών μου στα πόδια σου, καταφέρνω ν’ αλλάξω τη θερμοκρασία τους.
Έτσι όπως είμαι κουρνιασμένος στη ζεστασιά της αγκαλιάς σου δεν μπορώ παρά να γουργουρίσω.
Τα δάχτυλά μου αρχίζουν να κάνουν κύκλους γύρω από τις ρόγες σου.
Λίγη ώρα πριν είχαν χτυπήσει ρεκόρ ακαμψίας.
Χαμογελώντας πονηρά, χαϊδεύω το στέρνο σου…
Τα δάχτυλά μου ξεσηκώνουν τη σάρκα σου… την παρενοχλούν.
Στο μυαλό μου γεννιούνται ιδέες ανατρεπτικές που αυξάνουν τη σφοδρή επιθυμία μου για σένα.
Δεν γίνεται να αναδιπλωθώ… Δεν υπεκφεύγω…
Είμαι έτοιμος να σου φορέσω το στέμμα της διέγερσης μ’ ένα θερμό σφίξιμο
Έχοντάς με θαμμένο στην αγκαλιά σου, μόλις και μετά βίας κινείσαι
Τα δάχτυλά μου κάνουν κύκλους γύρω από τον αφαλό σου
Χαμογελάς, καθώς οι τρίχες των χεριών μου σε χαϊδεύουν
Αρχίζω να κινούμαι πέρα δώθε
Οι κινήσεις μου είναι εξαιρετικά σκόπιμες και αργές
Τα χείλια σου στάζουν χυμούς.
Τα δάχτυλά μου χαϊδεύουν τις διασταυρώσεις των φλεβών σου
Ο αντίχειράς μου τρίβει απαλά και επιδέξια τον συρρικνωμένο ανδρισμό σου
Στους πρώτους μυϊκούς σπασμούς , γενναιόδωρα διαρρέει το διάφανο σπέρμα σου
Σπρώχνω το κορμί σου με το κορμί μου
Ο εγκέφαλός, μου δίνει εντολές που δεν μπορώ να αγνοήσω
Με απαλά φιλιά ξεπλένω το κοκκίνισμα των μάγουλών σου
Οι χυμοί σου ρέουν ελεύθερα έξω, με ορμή φουσκωμένου ποταμιού
Τα δάχτυλά μας περιπλέκονται
Παραμένοντας στην αγκαλιά σου, το πάθος αναθερμαίνεται
Κι όλα ξεκινούν από την αρχή…

