Το στόμα σου συναντιέται με το δικό μου.
Είναι τόσο ζεστό, υγρό και ανοικτό.
Οι γλώσσες αγκαλιάζονται, ανήσυχα και αισθησιακά.
Τα δάχτυλά μου χαϊδεύουν το χνούδι του αυχένα σου.
Ρουφάω τη γλώσσα σου καθώς τα χάδια σου γλιστρούν στο κορμί μου.
Οι ανάσες και των δυο μας χάνονται μέσα σ’ ένα φινετσάτο φιλί.
Λαχανιάζοντας για λίγο οξυγόνο, βάζουμε πρόωρο τέλος στα φιλιά.
Ξεκουμπώνουμε τα πουκάμισά μας, τα οποία σιγά – σιγά μένουν ανοικτά
Τα δάχτυλά μου γλιστρούν στο κορμί σου, χαϊδεύοντας και συμπιέζοντας
Με τα χείλη σου ενάντια στο λαιμό μου γκρινιάζεις αισθησιακά
Τα δάχτυλά σου εξερευνούν…
Τα στόματά μας συνεδριάζουν εκ νέου, ανταλλάσσοντας ένα ακόμη παθιασμένο φιλί
Το πάνω κούμπωμα του παντελονιού σου αχρηστεύεται
Τα δάχτυλά μου σκορπούν αισθησιακά χάδια στις ρώγες σου
Τα κορμιά μένουν γυμνά…
Πάνω στη τρεμάμενη σάρκα σου γλιστρούν βιαστικά τα υγρά φιλιά μου
Στο βαθύ αφαλό σου πιέζω τη γλώσσα μου
Χαϊδεύεις τρυφερά την κορυφή του κεφαλιού μου
Το άρωμα του πόθου σου αναδύεται αισθησιακά
Σπαρταράς σαν να σε βασανίζουν…
Στροβιλίζω στη σάρκα σου τη γλώσσα μου αφήνοντας πιπιλίσματα και φιλιά
Τα χέρια σου κρατούν σφικτά το κεφάλι μου
Η υγρή θερμότητα του κορμιού μου περνάει στο δικό σου κορμί
Αναστενάζουμε…
… σιδερώνοντας με τα δάχτυλα ο ένας το δέρμα του άλλου
Το ανοιχτό μου στόμα χαιρετά το δικό σου
Ήρθε η ώρα για άλλο ένα φιλί…

