Εξερευνώντας το κορμί σου, αναρωτιέμαι ποιο σημείο επιθυμώ πιο πολύ.
Χάδια και φιλιά συνωστίζονται στο στήθος σου.
Οι ρώγες σου σκληραίνουν αμέσως στο άγγιγμά μου
Πιπιλίζοντάς τις από τη βάση έως την κορυφή, σκαρφαλώνω πάνω τους με την άκρη της γλώσσας μου.
Το στόμα μου μετακινείται πότε στη μια ρώγα, πότε στην άλλη
Τα δόντια μου τις τσιμπολογούν και τις τραβάνε, καθώς τα δάχτυλά μου περιφέρονται ολόγυρά τους.
Ο ήχος των ροκανισμάτων μου πνίγεται απ’ αυτόν των βογκητών σου
Τα δάχτυλά μου χτενίζουν τις μπούκλες σου.
Ρουφάω τη σάρκα σου μέχρι να τη γεμίσω σημάδια
Τα δάχτυλά σου λικνίζονται πάνω στο κεφάλι μου
Η γλώσσα μου κάνει κρουαζιέρα στο στομάχι σου
Από την ένταση των αναστεναγμών σου, καταλαβαίνω τι είναι αυτό που σ’ ευχαριστεί
Τα φιλιά μου επιπλέουν στο κορμί σου
Είμαι σε θέση πλέον να αφαιρέσω το βρεγμένο σλιπ σου
Τοποθετώντας το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια σου, εισπνέω τη μυρωδιά σου
Η γλώσσα μου ξεπετάγεται και ξεπλένει τις πτυχώσεις της πόσθης σου
Τέτοια νοστιμάδα, σπάνια καταλήγει σ’ ένα στόμα
Δοκιμάζω με δίψα τους χυμούς σου, τους γλυκούς αλλά και πικάντικους χυμούς σου
Γλείφοντας τη βάλανό σου, την ξεσκεπάζω από την κουκούλα της
Την πειράζω τόσο με τη γλώσσα, όσο και με τα δόντια
Η γλώσσα μου στροβιλίζεται πότε πάνω και πότε κάτω
Καταπατώ με το έτσι θέλω ένα σημαντικό κομμάτι της έκτασης του ανδρισμού σου
Εξαιτίας των χυμών σου, τα δόντια μου γίνονται πιο λευκά από ποτέ
Το κορμί σου σείεται και τρέμει, καθώς ουρλιάζεις το όνομά μου
Η ορμητική ροή του σπέρματός σου έχει απώτερο σκοπό να με πνίξει
Γίνομαι ωχρός…
Η γλώσσα μου γλείφει γύρω – γύρω τη βάλανό σου επιδιώκοντας περισσότερα απ’ όσα μπορείς να προσφέρεις…
Γλιστρώντας ξανά προς τα πάνω, φιλώ απαλά το πρόσωπό σου
… τα σαρκώδη χείλια σου, και στη συνέχεια τη μύτη σου
Τα βλέφαρά σου είναι κλειστά
Βουρτσίζω τις ιδρωμένες αδέσποτες εδώ κι εκεί τρίχες σου
…ψιθυρίζοντας λόγια αγάπης
Η ζωγραφισμένη ικανοποίηση στο πρόσωπό σου δείχνει πως εκτιμάς το γεγονός ότι κάποιος νοιάζεται πραγματικά για σένα.

