Τα δάχτυλα σφυρηλατώντας τόση ώρα ήσυχα και σταθερά φτάνουν στο τέλος του τούνελ.
Το κεφάλι μου ανοίγει το δρόμο μέσα από τη σιωπή του σκότους.
Το δροσερό, λινό πανί ξεδιπλώνεται μπροστά μου.
Η μυρωδιά του πικάντικου αρώματός του μου αποκαλύπτει ότι βρίσκομαι κοντά, πολύ κοντά στο στόχο μου.
Η γλώσσα μου τρεμοπαίζει σαν να είναι γλώσσα φιδιού λίγο πριν αγγίξει το θήραμά του.
Η πρώτη γεύση είναι…
…ξηρή,
Αμέσως μετά γίνεται υγρή,
Ακόμα πιο υγρή σε κάθε γλείψιμο
της σχισμής της ουρήθρας του.
Τα χέρια του γυρίζουν το κεφάλι μου προς το μέρος του
Τα βλέμματά μας κάνουν ένα κλικ στο σκοτάδι
Η γλώσσα μου επιμένει να γλείφει,
με αμεσότητα και επαγγελματισμό,
Το κορμί του τεντώνεται έτσι όπως ταιριάζει σε μια ερωτική πράξη.
Τα πόδια ριγούν
Τα μπούτια ανατριχιάζουν
καθώς ο πρώτος οργασμός ωριμάζει
Βαθιές ανάσες,
φουσκώνουν το στήθος μου
Η γλώσσα μου περιστρέφεται κυκλικά και διαγώνια,
Ενώ η βάλανός του κοκκινίζει οργισμένη από τα υγρά χάδια
Τα χείλια εμβαθύνουν τον εναγκαλισμό τους
Η γεύση του γλυκαίνει πια
Γεμίζω με πιπιλίσματα το σώμα του
… αναστατώνοντας τους αναστεναγμούς του
Η ιερή σιωπή επιστρέφει σύντομα στο κορμί του,
που παραμένει κρυμμένο κάτω από το σεντόνι.

