Πλησίασε…
Έλα…
… κοντά
Πιο κοντά…
Αρκετά κοντά, για να αισθανθείς τη θερμότητά μου…
για να αφεθείς στη λάμψη του δέρματός μου
… για να δεσμεύσεις τη μνήμη σου με το άρωμά μου
για να αισθανθείς την απαλότητα της ανάσας μου
για ν’ ακούσεις την γκρίνια που απελευθερώνεται απ’ αυτά τα σαρκώδη χείλια,
καθώς προσπαθώ να καταπολεμήσω την επιθυμία να σηκωθώ για ν’ αγγίξω αστραπιαία τη γύμνια του κορμιού σου.
Πλησίασε…
Έλα…
… κοντά
Πιο κοντά…
Αρκετά κοντά, για να νιώσω το βλέμμα σου να σφραγίζει τη σάρκα μου
… για να ρίξεις πάνω μου τις δροσερές χάντρες του ιδρώτα σου
για να μου δείξεις τη βιαιότητα του πάθους σου
… για να αισθανθώ το νωχελικό ταξίδι των χεριών σου στο κορμί μου
… για να ξεσηκώσεις την επιθυμία μου εν τη γενέσει της
για να νιώσω τη λαχτάρα του αδηφάγου στόματός σου και την επιδεξιότητα της γλώσσας σου
… για να συγκλονιστώ από την όμορφη κτηνωδία της εισβολής σου μέσα μου.

