Ετικέτες

Η ώρα είναι έντεκα το βράδυ και είμαι ξαπλωμένος δίπλα σου… Δεν έχω κοιμηθεί παρά μόνο τρεις ώρες… Έχουν περάσει σχεδόν δυο εβδομάδες που κοιμάμαι λίγες ώρες με αποτέλεσμα να είμαι ιδιαιτέρως νευρικός καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας… Βρίσκω στοργή στο ζεστό κορμί σου… στις τρίχες του στήθους σου που ανθίζουν σαν λουλούδια της άνοιξης… Συνδυάζω τα πόδια μου με τα δικά σου… ανάμεσα στα δικά σου… Πρέπει να σκέφτεσαι κάτι καλό μιας και ο πούτσος σου είναι σκληρός σαν βράχος… Το μπόξερ σου είναι όπως μια σκηνή σ’ ένα κάμπινγκ… Το ύφασμα του είναι έτοιμο να σχιστεί…

Οι μπούκλες σου καταλήγουν στα ρουθούνια μου γαργαλώντας τα… Η μετακίνηση του κορμιού μου προς το μέρος σου σε αναγκάζει να αναδιαρρυθμίσεις τη θέση και του δικού σου κορμιού… Ο σκληρός πούτσος σου ακουμπώντας με, ενημερώνει τον κώλο μου πως είναι εκεί… πως τον θέλει… Τρίβω τον κώλο μου πάνω στον πούτσο σου… πάντοτε… όλες τις φορές η απάντησή σου είναι άμεση… Είναι τόσο εύκολο να χάσεις τη στύση σου αν δεν ζητήσεις τη βοήθειά μου… Είναι εύκολο να πέσει ο πούτσος σου κάτω σαν τα ποσοστά μη δημοφιλούς κυβερνητικού κόμματος…

Το κρεβάτι είναι κρύο και απρόθυμα μας φιλοξενεί από φόβο μήπως και το καταστρέψουμε όπως το προηγούμενο… Οι ορμόνες μου βρίσκονται στο ζενίθ τους… κάθε στιγμή που περνάει θέλω να σε γαμήσω όλο και περισσότερο… Είναι από τις σπάνιες φορές που θέλω να σε γαμήσω πρώτος… Αφήνω να χέρια μου να απομακρυνθούν από πάνω μου και τα οδηγώ στον πούτσο σου παίζοντας μαζί του… Ματαιώνω για ελάχιστα λεπτά το παιχνίδι αγκαλιάζοντάς τον… τρυφερά… στοργικά… Είναι στη σκέψη μου συνέχεια… Μου αρέσει όπως μυρίζει… ο ιδρώτας της διέγερσής του είναι υπέροχος… Τρίβω τη μύτη μου πάνω του… Η αναπνοή μου διαπερνά το δέρμα του… Ανοίγω το στόμα μου, έτοιμος να τον καταπιώ… Σύρω τα δάχτυλά μου μέσα στις σκοτεινές τρίχες του εφηβαίου σου… Θέλω τα χείλια μου να τον αγκαλιάσουν… να συναντήσουν το δέρμα της βάσης του πούτσου σου ενώ η βάλανός σου θα χτυπάει το πάνω μέρος του λαιμού μου… Δοκιμάζω τις χάντρες του διάφανου σπέρματος με την άκρη της γλώσσας μου… Είναι αλμυρό… πάρα πολύ αλμυρό… Θυμάμαι τα καλοκαίρια στην Ελλάδα… Η σκέψη αυτή με οδηγεί σε άγριες περιοχές σπρώχνοντάς με να αντλήσω τον πούτσο σου λίγο γρηγορότερα με το στόμα μου…

Αναστενάζεις και μου λες πόσο σου αρέσει αυτό που κάνω… Σου αρέσει γιατί μου αρέσει κι εμένα… Μερικές φορές, σκέφτομαι, πόσο θα μου άρεσε να είμαι μικρότερος από εσένα και να με παίρνεις με τη βία, αναγκάζοντάς με να σου πάρω πίπα… Η υποταγή με καυλώνει πολύ… Οι χτύποι της καρδιάς σου γίνονται πιο συχνοί… συχνότεροι… Μου αρέσει να έχω τον πούτσο σου στο στόμα μου… Να τον γλείφω σαν παγωτό πύραυλο… να καταπίνω τους χυμούς του… Αυτή είναι μια επιθυμία που καθημερινά κάνω πραγματικότητα…  Περιμένω μέχρι τη τελευταία στιγμή για την ορμή, τη δύναμη της εκσπερμάτισής σου… όσο πιο έντονη είναι τόσες περισσότερες σταγόνες ξεφεύγουν από το στόμα μου πιτσιλώντας το στήθος μου… Αισθάνομαι τόσο υποχρεωμένος… κρατώ τον πούτσο σου στο χέρι μου τινάζοντάς τον έως ότου χυθεί και η τελευταία σταγόνα σπέρματος…

Και μετά…

… ο πούτσος σου χαλαρώνει και γίνεται εύθραυστος όπως το γυαλί… αδέξιος σαν μικρού παιδιού… Πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός αγγίζοντάς τον…

Φιλώ το πρόσωπό του… Σε κρατώ στα χέρια μου για πάντα… Αισθάνομαι το βάρος σου πάνω μου καθώς γλιστράς στο ιδρωμένο κορμί μου… Σε χρειάζομαι, αλλά χρειάζομαι περισσότερο το οξυγόνο… Γι’ αυτό σε κάνω πέρα… Σε κοιτώ από απόσταση… Θέλω να σε ζωγραφίσω γυμνό… να τρέχεις… γνωρίζοντας ότι δεν θα συλλάβω ποτέ σταθερή την εικόνα του πούτσου σου…

Χαϊδεύω ξανά τα αρχίδια σου… καθώς γεμίζουν από σπέρμα… πάλι… Χαρίζω στον πούτσο σου αδιάφθορα φιλιά… παρασύροντάς τον σ’ ένα νέο γύρο που θα διαρκέσει για πάντα…

