Το ευωδιαστό κερί σβήνει από τον ανοιξιάτικο αέρα και ξανανάβει σαν να είναι μαγικό…

… τα βγαλμένα ρούχα μας σκεπάζουν σιγά-σιγά το πάτωμα…

… κι εγώ χαμογελώ, εκφράζοντας την ικανοποίησή μου στις αντιδράσεις του κορμιού σου.

Παθιασμένος για έρωτα, με το αίμα μου να βράζει, θέλω να πέσω πάνω σου και να σε συνθλίψω.

Το αχνός φως του φεγγαριού φωτίζει τα ανακατωμένα σου μαλλιά.

Τα δάχτυλά μου πετάνε ακούραστα γύρω από το στήθος σου, όπως τα γεράκια.

Η εξωτική γεύση της σάρκας σου είναι κάτι που η επιτήδεια γλώσσα μου τονίζει με το σάλιο μου…

… μεταφέροντας την στο στόμα μου, εξαίσια… ηδονικά…

Είναι η ίδια γλώσσα που θα σκληρύνει με γλειψίματα τις ρόγες του στήθους σου.

Τα χέρια σου με καθοδηγούν στη λιωμένη θερμότητα της αγκαλιά σου.

Απολαμβάνοντας την άνεσή της, αποφασίζω να ξεκουραστώ για λίγο.

Στριμωγμένος ανάμεσα στους μυς σου, αισθάνομαι τους παλμούς της καρδιάς σου.

Τα κορμιά μας γλιστρούν το ένα πάνω στο άλλο με μια άγρια τρυφερότητα.

Ο ιδρώτας που χύνεται ξεδιψά τη σφοδρή επιθυμία του ενός για τον άλλο…

… μέχρι να εξαντληθούμε, απολαμβάνοντας την αισθησιακή συνένωσή μας.

