Με τραβάει κοντά του, φιλώντας με τρυφερά.

Οι τρίχες του στήθους μου ισοπεδώνονται, καθώς πέφτω στην αγκαλιά του.

Μου λέει πόσο με θέλει, κοιτώντας με στα μάτια με προσήλωση.

Ψιθυρίζοντας, ομολογώ το πόσο τον αγαπώ.

Η σφοδρή επιθυμία του υποβόσκει καθώς με φιλάει παθιασμένα

Τα στόματα ανοίγουν.

Οι ανήσυχες γλώσσες τα γεμίζουν στη στιγμή.

Τα ρούχα γλιστρούν από πάνω μου…

… καταλήγουν στο πάτωμα, μπροστά στα πόδια μας.

Παρατηρούμε ο ένας τη γύμνια του άλλου με μάτια υγρά.

Οι λαιμοί και τα αυτιά μας γεμίζουν με φιλιά…

Τα χέρια διερευνούν τα κορμιά.

Αμέσως μετά με οδηγεί στο κρεβάτι, με σπρώχνει ανάσκελα…

Γονατίζει ανάμεσα στα πόδια μου, πέφτει πάνω στο κορμί μου

Το ζεστό δέρμα του πιέζει το δικό μου…

Φιλώντας το λαιμό μου απαλά βογκητά γεμίζουν την ατμόσφαιρα γύρω μας

Αυθάδεις λαρυγγισμοί ταξιδεύουν κι αυτοί προς τα αυτιά μας.

Αναστενάζω δυνατά καθώς τα δόντια του κάνουν τις ρόγες μου να πονούν

Ο τρόπος που μου δείχνει την αγάπη του είναι τόσο, μα τόσο, συναρπαστικός

Φιλάει την κοιλιά μου… βουτάει τη γλώσσα του στον αφαλό μου

Το κορμί μου τεντώνεται

Λιώνω μπρος στην καυτή του ανάσα

Τα δάχτυλά του διαδίδουν στα χείλη μου τα σάλια

Η γλώσσα μου αναλαμβάνει τη συνέχεια

Οι ερωτικές μου ανάγκες εκτοξεύονται στα ύψη

Ένα ζεστό αυλάκι ιδρώτα κυλάει πάνω του

Κάθε φιλί του με κάνει να παραφρονώ

Χρησιμοποιεί τον αντίχειρά του σαν να είναι δόρυ

Αισθάνομαι να παρασύρομαι από ένα τεράστιο κύμα…

Ο οργασμός κορυφώνεται…

Το μέγεθος της τελικής έκρηξης δεν αφήνει κανένα από τους δυο μας αδιάφορο

Είμαι έτοιμος να λιποθυμήσω…

Τα σεντόνια έχουν μουσκευτεί από τον ιδρώτα

Φιλώ με ευγνωμοσύνη τα χείλια του καθώς εισβάλλει μέσα μου…

… κρατώντας με σφικτά από τους γοφούς.

Θεέ μου… τι ευδαιμονία!

