«Γεια…»

Απάντησα στη κλήση αμέσως μόλις κουδούνισε το κινητό. Καθόμουν στη θέση του συνοδηγού δίπλα από το μωρό μου και, ομολογώ, περίμενα αυτό το τηλέφωνο… ειλικρινά ανυπομονούσα… Ακουγόταν μόνο η αναπνοή του στην άλλη άκρη της γραμμής και για μια στιγμή πίστεψα μήπως τηλεφώνησε κατά λάθος…

«Γεια…»

Απάντησα ξανά…

«Όμορφε… τι κάνεις; Είσαι με τον γκόμενο;», με ρώτησε…

«Ναι», απάντησα και κοίταξα το μωρό μου, ο οποίος με κοιτούσε μέσα από τον καθρέφτη καθώς μιλούσα… «Πως είσαι;», τον ρώτησα…

«Το καβλί μου…», μου είπε…

Χαμήλωσα την ένταση του ακουστικού του τηλεφώνου. Μου φαινόταν παρανοϊκό να επέτρεπα ν’ ακούει τη συνομιλία μας το μωρό μου…

«Δεν μπορώ…», του είπα

«Ξέρω…», μου είπε…

Άσθμανε στο τηλέφωνο μ’ ένα τρόπο πολύ ερωτικό… Αισθάνθηκα τον πούτσο μου να σηκώνεται και να καταθέτει μια σταγόνα σπέρματος στο ύφασμα του μπόξερ μου… Έφερα την εικόνα του μπροστά μου… έτσι όπως χόρευε με πάθος σε κάθε τραγούδι που έπαιζε… Όταν άκουσα τη γνώριμη μουσική του Μιχάλη Δ., κατευθύνθηκα προς το μέρος του και του άφησα ένα σημείωμα μαζί με τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου… Αφήνοντας το σημείωμα μου χάιδεψε τρυφερά το χέρι… ήταν το μόνο πράγμα που θα μπορούσε να κάνει μιας και το πρόγραμμά του συνεχιζόταν…

«Κρατώ στο χέρι μου το μακρύ, σκληρό σαν βράχο καβλί μου. Θέλω τα χείλια σου γύρω του…», μου είπε…

«Είσαι διάβολος…», του είπα…

«Το ξέρω…», μου είπε…

Προσπάθησα να κρύψω το είδος της συνομιλίας μας… προσπάθησα να το κάνω να φανεί σαν μια κανονική συνομιλία όσο δύσκολο κι αν ήταν μιας και μου περιέγραφε με λεπτομέρεια πως έσταζαν τα χύσια του βογκώντας στο τηλέφωνο…

«Σε θέλω όμορφε…», μου είπε…

Ακούγοντάς τον άρχισα να χαϊδεύω τον πούτσο μου… αργά… αφήνοντας να φανεί στο μωρό μου πως ξύνομαι…

«Σε φαντάζομαι εδώ, όμορφε, ανάμεσα στα πόδια μου να κουνάς το κεφάλι σου αργά…», μου είπε…

Έκλεισα τα μάτια μου και προσπάθησα να μην αφήσω να βγει ένας αναστεναγμός που ετοίμαζα από το στόμα μου. Το μωρό μου βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής οδηγώντας προς το σπίτι και ίσως να με άκουγε να μιλώ… ποιος ξέρει… Όλη η προσοχή μου ήταν σ’ αυτά που μου έλεγε…

«Είσαι κακός…», του είπα…

«Με θέλεις κι εσύ, σωστά;», με ρώτησε…

«Ναι…», απάντησα…

«Ναι, τι;», με ρώτησε…

«Δεν μπορώ να μιλήσω…», του απάντησα απότομα… έπρεπε να δώσω ένα τέλος στη συνομιλία…

«Καταλαβαίνω… είναι και ο γκόμενος στη μέση…», μου είπε…

«Ναι…», είπα συνεσταλμένα κοιτώντας το μωρό μου που ήταν σαν να μου έκανε δεκάδες ερωτήσεις με τα μάτια του…

Έκλεισα το τηλέφωνο…

«Ποιος ήταν;», με ρώτησε το μωρό μου…

«Ο DJ από το κλαμπ…», του απάντησα…

Λίγο αργότερα, μου έστειλε μήνυμα…

– Περιέγραψε μου πως θα έχωνες τον πούτσο σου μέσα μου. Σε ενημερώνω πως είμαι πολύ σφικτός και η διείσδυση σου θα ήταν πολύ βασανιστική…

– Θέλεις να με κάνεις να χύσω;

– Αν σου είναι εύκολο περισσότερο από τίποτα…

– Είσαι πολύ καυλιάρης

– 🙂

– Γιατί εσύ δεν είσαι;

– Ξέρεις ότι δεν είμαι

Ανταλλάξαμε χαμόγελα και σταματήσαμε εκεί. Πρέπει να αναγνωρίσω στον εαυτό μου πώς παραμένω καλός στο φλερτ, αλλά ξέρω μέχρι ποιο σημείο πρέπει να φτάσω. Το μωρό μου μ’ αγαπάει τόσο πολύ, αισθάνομαι πραγματικά τυχερός και ξέρω πως δεν θέλει να με μοιράζεται με άλλους. Υπόσχομαι, όμως, στον εαυτό μου πως θα χρησιμοποιήσω τη σημερινή περιπέτειά μου για να του δείξω πόσο καλός εραστής είμαι σήμερα το βράδυ.

