Το κεφάλι του πούτσου του, λαμπερό… γυαλιστερό από τα ίδια του τα υγρά, ξεπετιέται από την ακροποσθία, καθώς γονατίζει μπροστά μου. Μου ζητά να του τον γλείψω. Με σκηνοθετεί, παίζοντας με τη λαχτάρα μου να τον καταβροχθίσω. Βλέπω τα δάχτυλά του να τυλίγονται γύρω από τον πούτσο του και επιδέξια να κινούνται πάνω – κάτω, πάνω – κάτω… κάνοντας την καρδιά μου να χτυπάει τόσο δυνατά, σαν να βρίσκεται ένα βήμα πριν από ένα καρδιακό επεισόδιο. Διακρίνω την ευαισθησία των κινήσεών του και καταλαβαίνω όλα όσα νιώθει τεντώνοντας τον πούτσο του και βουρτσίζοντάς τον και με τα πέντε δάχτυλα του ενός του χεριού. Η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει πιο δυνατά. Νιώθω το αίμα μου να κυλάει βιαστικά μέσα στις φλέβες μου. Ασυναίσθητα το χέρι μου οδηγείται από μόνο του ανάμεσα στα πόδια μου και αρχίζει να τρίβει τον δικό μου πούτσο έως ότου πρηστεί για τα καλά… Γρυλίζοντας, αισθάνομαι να χάνονται όλα γύρω μου… να εξαφανίζονται. Μέχρι να κλείσουν τα βλέφαρά μου, προλαβαίνω και συναντώ το βλέμμα του. Αναγνωρίζω το γνώριμο χρώμα των ματιών του, παραμορφωμένο από την ένταση. Μου ζητά να χαϊδέψω τον πούτσο του, παράλληλα με τον δικό μου. Επιμένει να είμαι εγώ ο εργολάβος που θα οικοδομήσει την πιο τέλεια, σταθερή στύση. Τα πόδια του αρχίζουν να τρέμουν. Βλέπω τα αρχίδια του να αυξάνονται και να γίνονται πιο σφικτά. Ο πούτσος του συσπάται μέσα στη χούφτα μου. Τον αισθάνομαι πιο βαρύ από ποτέ. Μετακομίζω και τα δυο μου χέρια πάνω του. Με δυο από τα δάχτυλά μου συγκεντρώνω τις πρώτες στάλες από το διάφανο σπέρμα που κυλάει από τη σχισμή της ουρήθρας του. Μια ψιθυριστή γκρίνια βγαίνει από τα χείλη του.  Επιμένω να κρατώ τα μάτια μου εντελώς κλειστά και να σκέφτομαι πόσο όμορφος είναι. Λίγα λεπτά μετά, μετακομίζω τα χείλια μου στη διέγερση του πούτσου του. Οι φλέβες του είναι γεμάτες αίμα και πάλλονται κάτω από το δέρμα. Ο ιδρώτας ξεκινά κι αυτός να συγκεντρώνεται στάλα – στάλα και να ρέει από το λαιμό του στο κέντρο του στήθους του. Η ερωτική μου πείνα δεν μπορεί να κρυφτεί άλλο. Είναι ανάγκη να την αφήσω να χυθεί έξω… να την εκθέσω. Ο πούτσος του, φυλακισμένος μέσα στη γροθιά μου, αφήνεται στα χάδια των δακτύλων μου. Τα υγρά του στάζουν πάνω μου, προσθέτοντας πόντους στη δική μου υγρασία. Βρίσκομαι τόσο κοντά στο να δώσω έμφαση σ’ αυτό που κάνω φέρνοντας τις νευρικές του απολήξεις σ’ ένα υψηλότερο βαθμό ευαισθησίας. Θα μπορούσα να αισθανθώ τον οργασμό μου να βρίσκεται στην κορυφή. Είναι απαραίτητο για  τον οργανισμός μου να βρεθεί βαθιά θαμμένος μέσα μου το συντομότερο δυνατό.

Τον αρπάζω από τον καρπό τη στιγμή που χαϊδεύει τον πούτσο του, παίζοντας τον κυρίως με τα δάχτυλά του. Τον θέλω μέσα μου αντί να αισθανθώ το ζεστό, μυρωδάτο σπέρμα του να καταλήγει πάνω μου. Σκέφτομαι να επαναστατήσω και να προσαρτήσω τη γλώσσα του στο δικό μου στόμα, για όση ώρα κι αν χρειαστεί. Τα αυτιά μου βουίζουν. Το πάθος μου χρεώνεται εξίσου και στους δυο…

Τα επόμενα δέκα λεπτά, τον τραβάω στην αγκαλιά μου και πιέζω το πρόσωπό του στο στήθος μου.  Τον κρατώ εκεί, αιχμάλωτο… με τα χέρια μου να πιάνουν σφικτά το κορμί του. Νομίζει ότι έχω εμμονή μαζί του! Μα, κι αυτός έχει. Τον χρειάζομαι, γιατί μόνο αυτός μπορεί να κρατήσει ηχηρούς τους χτύπους της καρδιάς μου.

