Καθώς η έμπειρη γλώσσα μου στήνει χορό μες στο στόμα σου,

λικνίζεται παρατεταμένα εξαργυρώνοντας το πάθος μου με τη γεύση σου.

Κατεβάζω το χέρι μου σκορπώντας χάδια.

Τα δάχτυλά μου γαντζώνονται στη σκληρότητα του ανδρισμού σου

Σπάζοντας με δυσκολία το φιλί μας, γονατίζω με σεβασμό μπροστά σου

θέλοντας να νιώσω, εκ νέου, τον πούτσο σου ανάμεσα στα χείλια μου να σφύζει από ζωή

Γλιστρώ τα χείλη μου πάνω – κάτω , με σταθερότητα.

Σε κάθε πέρασμα της γλώσσας μου, το αίμα σου βράζει.

Αναδιπλώνω τα χείλη μου γύρω από την ομαλότητα της βαλάνου σου.

Τα δάχτυλά μου τυλίγονται γύρω απ’ αυτό το παχύ εργαλείο, καθώς το γλύφω αργά και επιδεικτικά, χωρίς καμία βιασύνη.

Τα δάχτυλά σου ανάμεσα στα πλούσια μαλλιά μου, υποστηρίζουν τον αγώνα μου.

Η αισθησιακή επίθεση του στόματός μου σε κάνει να τρέμεις… αναστενάζοντας

Η βελούδινη γλώσσα μου κινείται επιπόλαια… αυξάνοντας τη δραστηριότητα της όσο περνά η ώρα…

Με το στόμα πεινασμένο, ξεκινώ να θηλάζω τα αρχίδια σου…

Πρώτα το ένα… στη συνέχεια το άλλο… οδηγώντας σε στα όρια της τρέλας

Λατρεύεις να βλέπεις τη γλώσσα μου να σέρνεται πάνω σου.

Χαϊδεύοντας στοργικά την περίμετρο του πούτσου σου, πιπιλίζω διψασμένος τη βάλανο

Σε κάθε πιπίλισμα, αισθάνομαι στη σκληρότητα των φλεβών τους παλμούς της καρδιάς σου.

Τα δάχτυλά σου κρατούν σφικτά τα μαλλιά μου.

Καταλαβαίνω ότι βρίσκεσαι κοντά, τόσο κοντά στην εκδήλωση ενός ακόμα οργασμού

Η γλώσσα μου επιπλέει πάνω-κάτω… σκληραίνοντας στον απόλυτο βαθμό τον πούτσο σου

Φιμώνοντάς τον, αισθάνομαι τους χυμούς σου να αναβλύζουν

Καθώς το στόμα μου γεμίζει, χρονομετρώ πλέον τη δική μου μικρή κορύφωση,

απολαμβάνοντας τη γεύση.

Ο πούτσος σου αρχίζει πλέον να χαλαρώνει.

Τα χέρια σου με φέρνουν στην αγκαλιά σου

Μπορώ να δω ξεκάθαρα την ευχαρίστηση στο βλέμμα σου

και το χαρούμενο χαμόγελο που κοσμεί το πρόσωπό σου

βαθμολογώντας με άριστο βαθμό τον επαγγελματισμό μου.

