Δεν ξέρουμε την ώρα… δεν υπάρχουν ρολόγια… κανένα ρολόι, καμία αίσθηση του χρόνου, κανένα χρονοδιάγραμμα, κανένα πρόγραμμα…
Ξεχνιόμαστε… με τα ερωτικά μας παιχνίδια…
Δεν μπορούσαμε να περιμένουμε μέχρι αύριο… θα ήταν αργά…
Έρωτα κάναμε μέχρι το ξημέρωμα…
Μέχρι που ο ήλιος ο πρωινός έκανε την εμφάνισή του…
… ήλιος τόσο φωτεινός που και τυφλός μπορεί να τον δει.
Το φώς του αγκάλιασε τις μπούκλες σου…
Χάιδεψε το δέρμα σου…
Την ώρα που μέσα στο αυτί μου, μου ψιθύρισες να ξυπνήσω για να μην αργήσω στη δουλειά…
Τα χέρια μου περικύκλωσαν το κορμί σου…
Στην αγκαλιά μου σ’ έφερα…
Λόγια αγάπης σου μουρμούρισα
Ανακάτεψα τα μαλλιά σου
Με παρακίνησες ν’ ανοίξω τα μάτια μου… να σηκωθώ…
Δυο εραστές, ενωμένοι, αγαπημένοι
Είναι τόσο δύσκολο να αποχωριστούν…
… να σταματήσει το ταξίδι δυο κορμιών που κινούνται σαν ένα.

