Βρίσκεσαι απέναντί μου… σε παρατηρώ, προσεκτικά… Σχεδιάζω το περίγραμμα του κορμιού σου στο χαρτί και σου κάνω συνεχώς παρατηρήσεις επειδή δεν παραμένεις ακίνητος, αλλά χαϊδεύεις συνεχώς το κορμί σου… Σου εξηγώ πως όσο σε ζωγραφίζω δεν υπάρχει τίποτα που να μας συνδέει… δεν είμαστε εραστές… η μόνη μας σχέση είναι αυτή του μοντέλου και του ζωγράφου… Διαφορετικά δεν μπορώ να σε ζωγραφίσω… Περπατώ προς το μέρος σου και σου λέω τη θέση που πρέπει να στέκεσαι ώστε να μπορέσω να συνεχίσω να σε ζωγραφίζω… Η εικόνα του ημίγυμνου κορμιού σου είναι τόσο ερωτική, τόσο προκλητική που το μόνο που σκέφτομαι είναι ένα άγριο γαμήσι… Προσπαθώ να εξαφανίσω τις σκέψεις αυτές από το κεφάλι μου καθώς η μορφή σου μεταφέρεται στον καμβά… Φαντάζομαι πως είμαι μολύβι στα χέρια σου και σε αγγίζω… Σου λέω τι σκέφτομαι… Χαμογελάς… Έχω αρκετά αποθέματα φαντασίας όταν σε κοιτώ… Προσποιείσαι πως άγνωστοι μπαίνουν στο δωμάτιο και προσπαθείς να κρύψεις τη γύμνια σου… Βρίσκεις έτσι ευκαιρία να αγγίξεις το κορμί σου και να επαναφέρεις ξανά την ερωτική ένταση στον πάντα έτοιμο να επαναστατήσει πούτσο μου… Θέλω να σε αγγίξω και εγώ… Να ζυμώσω το σφικτό σου κωλαράκι με τα χέρια μου, να αγγίξω το τόσο οικείο σ’ εμένα μέγεθος του πούτσου σου… με τα δάχτυλά μου… ή με τη γλώσσα μου… Προσέχω τις σκιές του κορμιού σου… να σε ζωγραφίζω είναι ένα βασανιστήριο, ένα γλυκό βασανιστήριο…

Έχω καυλώσει τόσο πολύ που η ανάγκη μου να ανακουφιστώ τραβώντας μαλακία τον πούτσο μου είναι μια πραγματική, επείγουσα ανάγκη… Τραβώ τον πούτσο μου έξω από το παντελόνι, χωρίς να κάνω τίποτα… απολύτως τίποτα, αφήνω τα χύσια μου να στάξουν και να λερώσουν το πανάκριβο χαλί της γιαγιάς… Σου κλείνω με νόημα το μάτι και σου χαμογελώ… Αυτό που υποσχέθηκα, το τήρησα… Όσο σε ζωγραφίζω, έχουμε μια αυστηρά επαγγελματική σχέση και τίποτα άλλο… Προσπαθώ να τελειώσω το σχέδιο όσο πιο γρήγορα μπορώ… πρέπει να πάω ξανά στο μπάνιο για να τραβήξω άλλη μια μαλακία… Δεν μπορώ να περιμένω άλλο…

