Καθώς σε βλέπω να έρχεσαι σπίτι, προγνώσεις κάνω όπως η Ε.Μ.Υ.

Αυτό φαντάζομαι πως θα συμβεί:

Θα ανοίξεις την πόρτα… Θα είσαι καυλωμένος, όπως κι εγώ… Θα φιληθούμε… Θα γαμηθούμε… πίσω από την πόρτα… κάτω στο πάτωμα… πάνω στο κρεβάτι… πάνω στη καρέκλα… μέσα στη ντουλάπα… οπουδήποτε…

Αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα:

Ανοίγεις την πόρτα… Είσαι καυλωμένος, όπως κι εγώ… Φιλιόμαστε… Ξαπλώνουμε στο κρεβάτι… Αρνείσαι να με γαμήσεις αν δεν σου πάρω πίπα… Σου κάνω στριπτίζ… Καυλώνεις περισσότερο, όπως κι εγώ… Φιλιόμαστε παθιασμένα… συνεχίζεις να αρνείσαι να εκτελέσεις τα καθήκοντά σου… Σου παίρνω πίπα τον πούτσο, χύνεις… Ανάβω ένα τσιγάρο για να διώξω το άγχος, στέκεσαι πίσω μου και τρίβεις τον πούτσο σου ανάμεσα στα κωλομέρια μου… Δεν με γαμάς…

Πηγαίνουμε στο μπάνιο, κάνουμε μαζί ντους… Βρεγμένοι και οι δυο, με σκουπίζεις… χύνω… χύνω ξανά… και μετά, τελικά, με γαμάς… αργά… η λέξη σβελτάδα δεν σου λέει τίποτα… με γαμάς, αναρριχόμαστε στον τοίχο σαν τις αράχνες… με γαμάς… όχι μόνο μια φορά… είμαι μισότρελος… είσαι ασυνάρτητος… Χωρίς να ρωτώ, παίρνω ό, τι μου δίνεις… χωρίς να ρωτώ, προφανώς επειδή έχω ανάγκη το σπέρμα σου…

