«Κλείσε τα μάτια σου», μου λέει ψιθυριστά, ακουμπώντας τα χείλη του στο αυτί μου

Βουρτσίζει τα μαλλιά μου με την ανάσα του διώχνοντάς τα από το μέτωπό μου

Τα αδέσποτα δάχτυλά του φέρνουν την έξαψη στα μάγουλά μου

Με τα μάτια ερμητικά κλειστά, αισθάνομαι να ραμφίζει τα χείλια μου

Αναστενάζοντας δέχομαι τα πρώτα φιλιά… φιλιά που το ένα διαγωνίζεται το άλλο σε πάθος

Τρέχει τα δάχτυλά του αργά κατά μήκος της γνάθου μου

Πιπιλίζει το κάτω χείλος

Το άγγιγμα της γλώσσας του φέρνει τις επιθυμίες μου στα ύψη

Δοκιμάζοντας τη ζεστή γλυκύτητα του

Οι γλώσσες μπλέκονται με τρυφερότητα

Βγάζω τη μπλούζα του, εκθέτοντας την αυθάδεια ενός γυμνασμένου στήθους

Τα δάχτυλα μου αφήνουν τα ίχνη τους στο κοίλο στέρνο του, στο σημείο εκείνο που συνωστίζονται οι περισσότερες τρίχες.

Στη συνέχεια, το στόμα μου κάνει τα πάντα χάλια, πειραχτικά παρενοχλεί το δέρμα του κοκκινίζοντάς το.

Στη συνέχεια, τα χέρια μου χαϊδεύουν την μεταξένια, ομαλή πλάτη του

Προσφέρω χάδια που οι εραστές δεν πρέπει να στερούνται

Κάποια σημεία της σάρκας του αποδεικνύονται εξαιρετικά σνακ.

Τα φιλιά του είναι θεϊκά…

Τα γλειψίματα του καθαρίζουν το λαιμό μου και απογυμνώνουν και το δικό μου στήθος

Χαϊδεύοντας τις ρόγες του με τον αντίχειρά μου, σκύβω και τις γλείφω στρογγυλοποιώντας το σχήμα τους

Τα χέρια του γλιστρούν μέσα στο παντελόνι μου, χουφτώνουν τον κώλο μου.

Γνωρίζοντας πολύ καλά τα θέλω μου, ρίχνομαι στην αγκαλιά του

Γίνομαι ένα στολίδι στο κορμί του

Τα δάχτυλά μου προκαλούν ένα αισθησιακό χάος στις μπούκλες του.

Τα στόματα ενώνονται μαζί, ανταλλάσουν φιλιά με πάθος

Τα δάχτυλά μου παίζουν ταμπούρλο στο στομάχι του, φέρνοντας ευτυχία τόσο σ’ εμένα, όσο και σ’ εκείνον

Μετά, κατεβάζω το εσώρουχό του και σκύβω έτσι ώστε να μπορώ να κοιτάζω από κοντά

Τα δάχτυλά του τακτοποιούν τα μαλλιά μου

Τα δάχτυλά μου αγγίζουν και θαυμάζουν το κορμί του

Βαφτίζονται στους χυμούς του, σβήνοντας τη δίψα τους

Η μεθυστική μυρωδιά του κορμιού του μοσχοβολάει

Οι τρίχες του γαργαλάνε τη μύτη μου

Ενεργοποιούμαστε ασελγώντας ο ένας τον άλλο

Οι γλώσσες αρπάζουν όση περισσότερη γεύση μπορούν

Ο ιδρώτας αναβλύζει από παντού

Δεν προλαβαίνουμε καν να τον καταπιούμε

Παρακολουθώντας τις σάρκες μας να ξεπλένονται, οι ορμές μας χαλαρώνουν

Στα στόματά μας θρονιάζει η ικανοποίηση μ’ ένα χαμόγελο

Η διάρκεια του εναγκαλισμού μας αγγίζει την αιωνιότητα

και είναι τόσο σφικτός… ίσως επειδή δεν δείχνουμε οίκτο

Αισθάνομαι τα σπλάχνα μου τόσο υγρά

Η γλώσσα του συνεχίζει να κάνει θαύματα

Είναι σημαντικό για έναν άντρα να γνωρίζει τι διεγείρει έναν άντρα

Φωνάζοντας το όνομά του, ικετεύω για περισσότερα

Η έκρηξη του πάθους με τυφλώνει

Το λαμπερό πρόσωπό μου γίνεται ο καθρέφτης της ικανοποίησής μου.

