Σκέψεις πολλές θολώνουν το μυαλό μου.

Συναισθήματα θαμμένα βαθιά απειλούν να ελέγξουν ξανά τις σκέψεις μου.

Ο ρυθμός των παλμών της καρδιάς μου αγριεύει.

Ένα του δάχτυλο,

ένα του απαλό χάδι…

σηκώνει το κεφάλι μου.

Ένα φιλί…

απαλό,

γλυκό,

χώνει στο σκοτάδι τις όποιες σκέψεις,

και φωτίζει τη διάθεσή μου,

θυμίζοντάς μου,

για ποιο λόγο βρίσκομαι εδώ.

Θέλω να μάθω τι είναι η αγάπη,

Θέλω να μου δείξει κάποιος πως μπορούν να ψιθυρίζουν τα χείλη μου αυτή τη λέξη.

Το πουκάμισό μου ανοίγει,

Ένα του δάχτυλο εντοπίζει τη σάρκα μου,

σπρώχνοντας αδιάκριτα το ύφασμα

και χαράσσει το δρόμο του πάνω στο στήθος μου

χαϊδεύοντας απαλά και στροβιλίζοντας τις ρόγες μου, εκκολάπτοντας τον ερεθισμό τους.

Μ’ ένα ελαφρύ τράβηγμα,

το πουκάμισό μου ανοίγει πιο πολύ.

Αφήνομαι στη φροντίδα της παλάμης του.

Η σάρκα γίνεται αποδέκτης δυνατών φιλιών,

Ένα στόμα θηλάζει τις ρόγες μου.

Αναστενάζω, τρεμάμενος, και ψιθυρίζω:

«Θέλω να μάθω τι είναι η αγάπη,

Θέλω να μου δείξεις.

Θέλω να νιώσω τι είναι η αγάπη.

Ξέρω ότι μόνο εσύ μπορείς να με διδάξεις»

Τα δυο του τα χέρια φροντίζουν να με γδύσουν

Το γυμνό μου σώμα εκτίθεται σ’ ένα ζευγάρι ματιών.

Η ζεστασιά της γλώσσας του ακολουθεί τις συνήθεις διαδρομές του σώματός μου,

Τρεμοπαίζει φτάνοντας εκεί που πρέπει,

Καθώς δοκιμάζει τη γλυκύτητα της επιδερμίδας μου.

Ανοίγοντας τα πόδια μου, σφίγγομαι στην αγκαλιά του

Σάλια ρέουν από τις γωνίες των χειλιών του.

Ο πρώτος οργασμός τρομοκρατεί το κορμί μου

Οι πνεύμονες αποτυγχάνουν ν’ αναπνεύσουν

Η φωνή αποτυγχάνει ν’ ακουστεί ως ουρλιαχτό.

«Θέλω να μάθω τι είναι η αγάπη,

Θέλω να μου δείξεις», επαναλαμβάνω ξανά και ξανά,

καθώς δέχομαι το κέντρο βάρους του σώματός του ανάμεσα στα πόδια μου

Ένα αναστεναγμός,

Ένα γρύλισμα

Μια διακριτική, ήσυχη εσωτερική κραυγή,

αντηχεί στο λαιμό μου,

Το κορμί μου σκεπάζεται από το δικό του

και παραδίδεται, μ’ ένα ρίγος, στην ευγένεια των κινήσεών του

και του κραυγαλέου πάθους του,

δείχνοντας μου, τι είναι η αγάπη.

