Με πλησιάζει αθόρυβα… Έρχεται κοντά μου με ευκολία όπως τα όνειρα έρχονται στο μυαλό μας τη νύχτα.

Η λάμψη των ματιών του κάνει να λάμπουν και τα δικά μου μάτια

Τα στενά, εφαρμοστά ρούχα του με δελεάζουν

Ακουμπάει τα χέρια του πάνω μου…

Η φωνή του ακούγεται σαν γουργουρητό

Γλιστράει τα δάχτυλά του γύρω από το λαιμό μου…

Ο αγώνας της καρδιάς μου να κυριαρχήσει με τον ήχο των χτύπων της ακούγεται έντονα στα αυτιά μου…

Τα χέρια του χαϊδεύουν  το στήθος μου και ξεκουμπώνουν βιαστικά τα κουμπιά του πουκάμισου μου

Είναι πιο επιθετικός απ’ ό,τι φανταζόμουν

…και φυσικά… άσος στο φλερτ!

Τα χείλη του χαϊδεύουν μια-μια τις ρόγες μου

Η απότομη χαρά, στέλνει ρίγη ευχαρίστησης στο κορμί μου

Καταπίνω μια γουλιά συσσωρευμένου σάλιου

 Στα μάτια του λάμπει η ερωτική πείνα, τονίζοντας την φωτεινότητά τους

Τα χείλη του αγγίζουν τη σάρκα μου, κάνοντας με να συμπεριφέρομαι σαν να βρίσκομαι σε κατάσταση μέθης

Δεν είμαι σε θέση να ξεχωρίσω τα τρυφερά από τα τσουχτερά φιλιά

Οι σκέψεις μου στριφογυρίζουν σε μια δίνη

Δεν υπάρχει λόγος να μη δεχτώ να συνεχίσει την επίθεσή του

Το φερμουάρ του παντελονιού μου γλιστράει κάτω με ευκολία

Οι ρόγες μου έχουν σκληρύνει για τα καλά

Κρύβω τα δάχτυλα των χεριών μου στα μαλλιά του

Αφήνοντας το παντελόνι μου να πέσει, μένω μόνο με το εσώρουχο

Τα αμέσως επόμενα λεπτά θα είναι δύσκολα και για τους δυο μας

Βρίσκω τον εαυτό μου να θέλει…  να ορέγεται, να γευθεί το γλυκό νέκταρ του

Γονατισμένος μπροστά μου ξεκινά να γλείφει αυτό που λατρεύει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο

Τα βογγητά μας, οδηγούν και τους δυο μας, σε μια περαιτέρω ευδαιμονία

Γλείφει σαν πεινασμένος σκύλος

Όλος ο κόσμος γύρω μου σβήνει, αλλάζει…

Εργάζεται πάνω στο κορμί μου μεθοδικά

Στη συνέχεια, αναρριχάται στην αγκαλιά μου, ψιθυρίζοντας: Κάνε με δικό σου

Η νύχτα προβλέπεται να είναι συγκλονιστική

Οι αναστεναγμοί έρχονται να προστεθούν στα βογγητά

Τραβώντας τον στην αγκαλιά μου, πέφτω πάνω του και φιλώ το λαιμό του

Αφήνω το δέρμα του να νιώσει κάθε τσίμπημα από το αξύριστο πρόσωπό μου

Μεταμορφωνόμαστε σε δυο κατοικίδια ζώα που κυνηγιούνται όλη τη μέρα για να κάνουν έρωτα το βράδυ

Τον γλείφω, κυρίως όμως τον πιπιλίζω… με λαιμαργία

… μέχρι το πάθος να ξεθωριάσει

