Κυλιόμαστε στο πάτωμα… το κεφάλι του ακουμπάει στο στομάχι μου, τα χέρια του χαϊδεύουν το στήθος μου, τα χείλια του φιλούν τους ώμους μου… Μου αρέσει να αισθάνομαι όλο το βάρος του κορμιού του πάνω μου… μου αρέσει που προσπαθεί να ισορροπήσει το κορμί του πάνω στο δικό μου κορμί… Τα χέρια του και το στόμα του κάνουν εναλλάξ ταξίδια πάνω στο σώμα μου… γλιστρούν προς τα κάτω… το στόμα του σταθμεύει στον πούτσο μου και τα χέρια του στον κώλο μου… Σηκώνω τα χέρια μου ψηλά σαν να παραδίδομαι και ανοίγω τα πόδια μου ώστε να βοηθήσω το μωράκι μου ν’ ασχοληθεί με τη σφικτή μου κωλοτρυπίδα… Ακουμπώ το κεφάλι μου στον τοίχο… περιμένω να αισθανθώ τον πούτσο του να γλιστράει μέσα μου… Τον χώνει μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… τον τραβάει έξω… τον χώνει ξανά μέσα… τον ξανατραβάει… τον χώνει βαθιά… βαθιά… βαθύτερα απ’ όσο μπορώ να αντέξω…

Τα χέρια του χουφτώνουν τα κωλομέρια μου… κινούμαστε ρυθμικά… μαζί… Με γαμάει σκληρά… άγρια… βαθιά, είναι μια αίσθηση καταπληκτική… Τινάζω τα χέρια μου από την ηδονή… χαμηλώνω το κεφάλι μου ώστε να βλέπω τα πάντα… θέλω να αποθηκεύσω όλες τις κινήσεις του πούτσου του μωρού μου μέσα μου… το μυαλό μου σαν να είναι η τελειότερη προηγμένη βιντεοκάμερα καταγράφει λεπτό προς λεπτό το γαμήσι μας… αναρωτιέμαι αν όλα τα ζευγάρια που γαμιούνται αυτή τη στιγμή είναι τόσο ευτυχισμένα όπως εμείς…

Διοχετεύω όλη την ενέργειά μου τραβώντας τις μπούκλες του… το μωρό μου σταματάει… Η αναπνοή του συγκρούεται με τον λαιμό μου… ξεκινώ να τραβώ μαλακία τον πούτσο μου, ενώ ο τεράστιος πούτσος του μωρού μου συνεχίζει να γεμίζει το βάθος της κωλοτρυπίδας μου… Του λέω να συνεχίζει να με γαμάει το ίδιο σκληρά… το μωρό μου υπακούει… τα πόδια του μωρού μου τρέμουν… με δυσκολία μπορεί να στηριχτεί… Ο πούτσος του καρφώνεται μέσα μου… τα αρχίδια του χτυπούν τα σφικτά μου κωλομάγουλα… αυτό που αισθάνομαι δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια, με κινήσεις… είμαι σαν τον Υπουργό Ναυτιλίας που άπραγος παρακολουθεί τις εξελίξεις να τρέχουν γύρω του… Όταν οι ανάσες του γίνονται πιο βαθιές… γλιστρώ τα χέρια μου προς τα κάτω και τραβώ με δύναμη τα αρχίδια του… είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για να δροσιστώ μια στιγμή νωρίτερα από το πολύτιμο σπέρμα του…

