Λατρεύω να αισθάνομαι το κορμί σου να πιέζει το δικό μου κορμί

… την καρδιά σου να χτυπάει στον ίδιο ρυθμό με τη δική μου καρδιά

Τα δάχτυλά μου μουδιάζουν…

Τα χείλη σου επιτίθενται στα δικά μου χείλη, σκορπώντας τρυφερά φιλιά

Καθώς χώνεσαι στην αγκαλιά μου, τα χέρια μου βρίσκουν παρηγοριά χαϊδεύοντάς σε

Σου το είπα και προηγουμένως:

Λατρεύω να αισθάνομαι το κορμί σου να πιέζει το δικό μου κορμί

Λατρεύω να δοκιμάζω το πάθος σου με τη γλώσσα μου,

… να τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό σου

Αισθάνομαι ένα μούδιασμα στα ακροδάχτυλά μου.

Καθώς τα κορμιά μας τρίβονται

σπινθήρες επιθυμίας ξεπετάγονται από παντού

Τα δάχτυλά μου γλιστρούν στο κορμί σου

Τα χείλη σου έχουν διογκωθεί από την επιθυμία

Μουδιάζω καθώς τα φιλώ

και η μυρωδιά σου γεμίζει τα ρουθούνια μου

Σε εισπνέω… σε δόσεις

Η διαδικασία αυτή είναι μια διαρκής υπενθύμιση της ύπαρξής σου

Δεν θυμάμαι αν σου το είπα:

Λατρεύω να αισθάνομαι το κορμί σου να πιέζει το δικό μου κορμί

