Νιώθω τη ζεστασιά του κορμιού του καθώς ξαπλώνει πάνω μου. Απλώνω τα χέρια μου, του προσφέρω την αγκαλιά μου και σέρνω τα δάχτυλά μου στους ώμους του, στα μπράτσα του, στα χέρια του… Σταματώ, με το που φτάνω στα μπούτια του. Τραβάω τα πόδια του ψηλά και τα αφήνω να αναπαυτούν πάνω από τους γλουτούς μου. Το κορμί του ακτινοβολεί θερμότητα, ενώ στο δικό μου κυλά μια δροσιά από σταγόνες ιδρώτα. Ακούω την επιτάχυνση της αναπνοής του. Φέρνω τα χέρια μου ανάμεσα στα πόδια του. Το κορμί του ριγεί από τον ενθουσιασμό. Το πάθος μας απογειώνει και τους δυο. Με τη συνοδεία αναστεναγμών, τα δάχτυλά μου κυλούν τρυφερά πάνω στους κοιλιακούς του. Με το που τους αγγίζω, τρέμω ολόκληρος… ανατριχιάζω… ηλεκτρίζομαι. Λατρεύω την αίσθηση της βελούδινης επιφάνειας της επιδερμίδας του. Μου αρέσει να τον αγγίζω… παντού… σε ολόκληρο το σώμα. Τεντώνει το κορμί του προς τα πάνω… το σπρώχνει στην αγκαλιά μου… το στόμα μου όμως απέχει αρκετά από τις ερεθισμένες ρόγες του στήθους του.

Έτσι όπως ζεσταίνομαι κάτω από το ζεστό κορμί του, σκύβω, αποφασισμένος να δροσίσω με το σάλιο μου τις ρόγες του και να ισοπεδώσω με τη γλώσσα μου τις όποιες τρίχες συναντήσω μπροστά μου. Παράλληλα το χέρι μου ψαχουλεύει ανάμεσα στα πόδια του μέχρι να βρει και να γραπώσει τον πούτσο του, ο οποίος αστράφτει αποκλειστικά από τους δικούς του χυμούς και μόνο. Σκύβοντας πιο χαμηλά, κάνω μικρούς κύκλους με τη γλώσσα μου γύρω από τον αφαλό του, γύρω απ’ αυτό το τέλειο μικρό κουμπί που δύναται να ενεργοποιήσει αρκετές από τις ερωτογενείς ζώνες του κορμιού του.

Στο μεταξύ, τα δάχτυλά μου εξαφανίζονται μέσα στο στόμα του και με που αναδύονται, εξαπλώνουν τη ζεστασιά της ανάσας του στην επιφάνεια του κορμιού του. Πάνω σ’ αυτή τη ζεστασιά στήνουν αμέσως μετά χορό τα δάχτυλά μου, ενώ το στόμα του τραγουδάει ρυθμικά μια ακολουθία λαρυγγικών βρυχηθμών, των οποίων η ένταση αυξάνεται ολοένα και πιο πολύ. Το ένα χέρι μου παραμένει θαμμένο ανάμεσα στα πόδια του κρατώντας θριαμβευτικά τον πούτσο του σαν να είναι λάφυρο…

Αρκετά λεπτά αργότερα, αφήνει να βγει ένα ουρλιαχτό από το στόμα του κι αμέσως μετά ο πούτσος του εκτοξεύει χυμούς αγάπης πάνω μου. Χρησιμοποιώ τα δάχτυλά μου για σφουγγάρι και καθαρίζομαι για δεύτερη φορά. Ξέρω ότι με αγαπά. Ξέρω ότι διεγείρεται εύκολα με το που τον αγγίζω. Δεν με πειράζει. Μου αρέσει να τον βλέπω να με λερώνει, ακούγοντας ταυτόχρονα τους αναστεναγμούς του…

