Επιστρέφω στο σπίτι με ανυπομονησία. Οδηγώ με υπερβολική ταχύτητα, αλλά ειλικρινά, δεν θα μπορούσα μην πατήσω γκάζι. Θέλω να τον δω. Θέλω να τον δω. Παρκάρω όπως –όπως… ατημέλητα, στο δρόμο κάτω από το σπίτι μας, ενώ ταυτόχρονα λύνω τη γραβάτα μου. Μπαίνοντας, τον βλέπω να ετοιμάζει το γεύμα στην κουζίνα. Ένα βλέμμα έκπληξης εμφανίζεται στο πρόσωπό του, το οποίο σιγά – σιγά ξεθωριάζει, δίνοντας τη θέση του σ’ ένα πλατύ χαμόγελο.
«Πως και ήρθες τόσο νω…», ξεκινάει να πει λίγο προτού του δώσω ένα μεγάλο, βαθύ φιλί. Η ανάσα του είναι ζεστή. Πηδάει πάνω μου σαν αιλουροειδές, φιλώντας με, με περισσότερο πάθος. Κάτι έντονα ερωτικό κρύβεται στο βλέμμα του. Καθώς με σπρώχνει προς τον τοίχο, τα πρώτα ρούχα απογειώνονται στον αέρα και προσγειώνονται στο πάτωμα. Με το που βγάζω το πουκάμισό μου, χουφτώνω τον κώλο του και ανασηκώνω το κορμί του, βοηθώντας τον να τυλίξει τα πόδια του γύρω από τη μέση μου και να τα κρατήσει εκεί για όσο χρειαστεί. Η στύση μου ψάχνει κάπου να χωθεί. Ανοίγοντας το δικό του πουκάμισο, τα κουμπιά πέφτουν στο πάτωμα με τη συνοδεία ήχων πλαστικού κουδουνίσματος. Ανεπηρέαστος, σκύβω και φιλώ το στήθος του. Έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο. Τον βλέπω να δαγκώνει τα χείλια του χαμογελώντας. Ψηλαφώντας το στήθος του, κυρίως με τη γλώσσα μου, τσιμπώ τις ρόγες του, ερεθίζοντας τις. Τον φιλώ και πάλι, αυτή τη φορά πολύ πιο δυνατά, έντονα, παθιασμένα. Αμέσως μετά, τον δαγκώνω στο σβέρκο, ενώ παράλληλα περνάω τα δάχτυλά μου ανάμεσα από τις μπούκλες του, βουρτσίζοντάς τις για τα καλά…
Τα δάχτυλά του κατεβάζουν το φερμουάρ του παντελονιού μου και με μια μόνο κίνηση, βγάζουν τον πούτσο μου έξω. Ούτε που καταλαβαίνω πότε καταλήγει αιχμάλωτος στο ζεστό, κολλώδες στόμα του, με τη γλώσσα να σέρνεται πάνω – κάτω, γλείφοντάς τον άγρια. Κοιτάζοντάς τον, τον αρπάζω από τα μαλλιά και καθοδηγώ τις κινήσεις του. Η αναπνοή μου βγαίνει βαριά. Σπρώχνω με τη λεκάνη μου το πρόσωπό του, θέλοντας να φτάσω μέχρι το βάθος του λαιμού του. Στη συνέχεια, με σπρώχνει προς τα πίσω. Είναι η δική μου σειρά να τον πειράξω με τη γλώσσα μου. Χωρίζω τα αρχίδια του με τους αντίχειρές μου και ξεκινώ να γλείφω τον πούτσο του. Βράζω ολόκληρος σαν να είμαι ταύρος. Η γλώσσα μου κινείται τόσο γρήγορα που ο εγκέφαλος μου δεν μπορεί να απομνημονεύσει με λεπτομέρεια τις κινήσεις της…
Ανταλλάσσουμε θέσεις απρόσκοπτα δοκιμάζοντας τα όρια των αντοχών μας μέχρι να φτάσουμε στο σημείο της κορύφωσης. Ουρλιάζουμε, αναστενάζουμε και λαχανιάζουμε ταυτόχρονα, ριγώντας από ευχαρίστηση. Το αμέσως επόμενο μισάωρο θα μας βρει ξαπλωμένους στο πάτωμα, εξαντλημένους μεν, επώδυνα ικανοποιημένους δε… και περισσότερο ερωτευμένους από ποτέ…

