Μπορώ να αισθανθώ τον πυρετό… τη ζεστασιά του κορμιού σου πάνω στο δικό μου κορμί.
Το χαμόγελό σου σαν να έχει συγκεντρώσει τις ακτίνες του ήλιου φωτίζει το πρόσωπό μου…
Πιέζεις το κορμί σου επάνω μου…
Πιέζω το κορμί μου επάνω σου…
Δεν έχουμε την αίσθηση του χρόνου και του τόπου…
Εσύ… επειδή είσαι κρυωμένος…
Εγώ… επειδή είμαι ερωτευμένος…
Τις επιπόλαιες ανησυχίες που κουβαλώ από την Ελλάδα αφήνω κατά μέρος…
Κρατάμε όλο τον κόσμο στα χέρια μας, μου λες…
Λουζόμαστε στη θάλασσα του πάθους…
Αφήνω τη φαντασία μου να ξετυλιχτεί…
Ζούμε μια πραγματικότητα, όχι τόσο μακρινή…
Όλοι αυτοί που μας υποδέχτηκαν ρίχνοντας βάγια στο δρόμο μας…
…κάποτε θα μας κατασπαράξουν…
Μένουμε άγρυπνοι… ονειρευόμαστε… χαζεύουμε τις εκπομπές της Ιταλικής τηλεόρασης…
Δυο εραστές αγκαλιασμένοι στο νυφικό κρεβάτι της γιαγιάς…
Δυο εραστές που ζουν σ’ ένα τέλειο, λαμπερό κόσμο.

