Κρατώντας ο ένας τον άλλο, χορεύουμε αδέξια, στο ρυθμό της μουσικής που διοχετεύεται στο δωμάτιο από τα ηχεία.

Τα κορμιά μας πιέζονται να έρθουν κοντά…

Καθώς κινούμαστε σιγά-σιγά, ο στόχος επιτυγχάνεται

Ανταποκρινόμαστε στο παραμικρό άγγιγμα, έχοντας την επίγνωση των πράξεών μας

Τα ρούχα απομακρύνονται από πάνω μας και καταλήγουν στο πάτωμα

Μένουν μόνο τα γυμνά κορμιά που συνεχίζουν να χορεύουν ένα αργό, αισθησιακό χορό.

Είναι η ευκαιρία να αισθανθούμε ο ένας τον άλλον

Να αισθανθούμε την απαλότητα της γυμνής σάρκας

Η επιθυμία και το πάθος δημιουργούν ένα μοναδικό ρυθμό.

Κι ενώ η μουσική τελειώνει, ο χορός συνεχίζεται…

Καθοδηγείται από ένα απαλό άγγιγμα που ενορχηστρώνει τέλεια τη στιγμή αυτή που είμαστε μαζί.

Τα κορμιά θερμαίνονται από το πάθος

Στο επόμενο επίπεδο λαχταρώ να αισθανθώ το σώμα του ν’ ανταποκρίνεται στα χάδια μου

Λαχταρώ ν’ ακούσω πλήθος αναστεναγμών να ξεφεύγουν από τα χείλη του, καθώς τα χέρια μου θα εξερευνούν το κορμί του διακριτικά

Λαχταρώ να δω τα κορμιά μας να ενώνονται, να λικνίζονται μοναδικά στο ρυθμό του έρωτα

Καθώς χαμηλώνω το στόμα μου στο δικό του, το χέρι μου περιπλανιέται στη σάρκα του

Τα δάχτυλά μου τρέχουν στους κοιλιακούς του, στη βελούδινη υφή του εφηβαίου του, στα μυώδη πόδια του

Βάζοντας τα ανάμεσα στα πόδια του, τα φυλακίζει, σφίγγοντάς τα δυνατά.

Χρησιμοποιώ τα δάχτυλά μου για να γρατζουνίσω τη σάρκα του

Οι τρίχες του γίνονται χορδές απόλαυσης

Ο ιδρώτας του γίνεται ένα υγρό παλτό για τα δάχτυλά μου

Γκρινιάζει σε κάθε απαλό άγγιγμά μου

Φτάνοντας πιο χαμηλά, αρπάζω με αποφασιστικότητα τον πούτσο του που σφύζει από ζωή

Για να διαφυλάξω τη θερμότητά του, ενώνω τις παλάμες μου και τον κρύβω ανάμεσά τους

Τα κορμιά μας αρχίζουν να κινούνται σ’ ένα αφύσικο ρυθμό

Με τα χέρια ενωμένα… ξανά… χορεύουμε στο ρυθμό της μουσικής που προέρχεται από τους αναστεναγμούς και τα βογγητά μας

Λικνιζόμαστε σταθερά, κοιτώντας ο ένας τον άλλο στα μάτια, με ανοιχτές πληγές πάνω μας από την εξερεύνηση των χεριών

Καθώς πλησιάζει το αποκορύφωμα, ο χορός γίνεται πιο προσωπικός

Τα δυο κορμιά γίνονται ένα

… και η μουσική του έρωτά μας αντηχεί σε όλο το δωμάτιο

Με το τέλος του χορού, οι καρδιές μας επιμένουν να χτυπούν στον ίδιο ρυθμό

σφραγίζοντας για λίγα λεπτά ακόμα τη σπουδαιότητα της ένωσής μας.

