«Θυμάσαι την πρώτη φορά που τον έπαιξες;», με ρωτάει, βάζοντας το κεφάλι του ανάμεσα στα γόνατά μου, και το δεξί του χέρι κάτω από το πηγούνι του…
«Ουού, πριν πολλά πολλά χρόνια…», απαντώ.
«Πόσο χρόνων ήσουν;», με ρωτάει… χαμογελώντας, τυλίγοντας μια από τις μπούκλες του γύρω από το δείκτη του και ανοιγοκλείνοντας τις βλεφαρίδες του με υπερβολική, αφύσικη ταχύτητα για να ενθαρρύνει την απάντηση μου…
«Πιτσιρίκος ήμουν…», απαντώ…
«Πόσο μικρός;», με ρωτάει
«10… Ίσως και 11 ετών», απαντώ…
«Για λέγε…», μου ζητά χαμογελώντας σαν το διάβολο…
«Θα κάνω κάτι καλύτερο! Θα σου λέω και θα σου δείχνω», του λέω.
Γέρνω προς τα πίσω, απλώνω τα πόδια μου και γλιστρώ το χέρι μέσα στο σορτς μου.
«Ήμουν ξαπλωμένος στο πάτωμα, στο δωμάτιο των γονιών μου, κι έπαιζα με τα παιχνίδια μου. Στην προσπάθεια μου να πιάσω ένα από τα αυτοκινητάκια μου που είχε λοξοδρομήσει κάτω από το κρεβάτι, ανακάλυψα τη συλλογή των Playboy του πατέρα μου. Ξεφυλλίζοντας από περιέργεια ένα τεύχος, το βλέμμα μου έπεσε στη γυμνή φωτογράφηση του Σταμάτη Γαρδέλη. Τα μάτια μου έτσουξαν κι ένιωσα κάτι που δεν είχα ξανανιώσει. Αναστατώθηκα! Ενστικτωδώς, θέλησα ν’ αγγίξω τον πούτσο μου, να τον εξερευνήσω, να καταλάβω τη λειτουργία του, να διαπιστώσω τις δυνατότητες του. Ένιωσα ένα μούδιασμα κι ένα σφίξιμο στο στομάχι. Ένιωσα το χέρι μου να μαγνητίζεται. Τα δάχτυλα μου σύρθηκαν και τυλίχθηκαν γύρω από τον πούτσο μου…»
Κλείνω τα μάτια μου επιστρέφοντας νοητά στο παρελθόν. Τα δάχτυλά μου ψάχνουν τη στύση μου, το βλέμμα μου θολώνει.
«Αν και είχα το φόβο να μη με πιάσουν στα πράσα, σε περίπτωση που κάποιος έμπαινε μέσα απροειδοποίητα, κατέβασα κανονικά το παντελόνι μου, όχι μόνο γιατί η απειρία μου απαιτούσε αδιάκριτα να έχω καλύτερη πρόσβαση, αλλά επειδή ήθελα να δω τον πούτσο μου δίπλα σε αυτές τις γυαλιστερές σελίδες. Ρισκάροντας λοιπόν, πίεσα το περιοδικό στην άκρη του κρεβατιού, έτσι ώστε να μπορέσω να το κρύψω γρήγορα, αν ήταν απαραίτητο. Μετά γλίστρησα το χέρι μου μέσα στο παντελόνι μου… Να, όπως τώρα »
Κατεβάζω το σορτς μαζί με το σλιπ, αρχικά κάτω από τα γόνατα, αμέσως μετά μέχρι τους αστραγάλους…
«Να… Έτσι! Έτσι ακριβώς…», του λέω κοιτώντας τον στα μάτια. Με κοιτάει κι αυτός, χαμογελώντας, χωρίς να πει τίποτα. Η σιωπή του μου προτρέπει να συνεχίσω τη διήγηση μου.
«Άνοιξα το περιοδικό σε μια ολοσέλιδη φωτογραφία, από αυτές που δεν κρυβόταν ο πούτσος του, κάρφωσα το βλέμμα μου πάνω του, παρατήρησα το μέγεθος, το σχήμα του, τις πτυχώσεις των αρχιδιών του. Ταυτόχρονα, παρατήρησα τον πούτσο μου να τεντώνεται, να παίρνει ύψος, να σκληραίνει, να μεταμορφώνεται σ’ έναν πούτσο που δεν ήταν δικός μου. Ως πιστός Καθολικός, η πρώτη μου σχέψη ήταν ότι η μεταμόρφωση αυτή ήταν Θεία τιμωρία. Η βάλανος μου είχε διογκωθεί, είχε κοκκινήσει, είχε πρηστεί! Προσπάθησα να κρύψω τον πούτσο μου, αλλά ήταν αδύνατο. Δεν μπορούσα καν να τον λυγίσω! Και δεν ήταν μόνο αυτό… Αγγίζοντας τον, διαπίστωσα ότι συνέχισε να μεταμορφώνεται…».
Με τις κινήσεις μου απόλυτα συμφωνημένες με τη ροή της διήγησης μου, ξεκινώ να τραβάω για τα καλά μαλακία τον πούτσο μου.
«Γλείφοντας τα χείλια μου, έδιωξα τον αρχικό φόβο μου και συνέχισα να διερευνώ αυτό το συναίσθημα, κυρίως οπτικά. Η εμπειρία ήταν μοναδική κι όσο πιο πολύ κοιτούσα τη φωτογραφία, τόσο πιο έντονη γινόταν η εμπειρία. Χωρίς καν να αγγίζω τον πούτσο μου, το κορμί μου έτρεμε. Τα αμέσως επόμενα δευτερόλεπτα, ενστικτωδώς πάντα, άρχισα να γλιστρώ τα δάχτυλα μου πάνω-κάτω, ρυθμικά, κατά μήκος του πούτσου μου. Ξάπλωσα ανάσκελα στο πάτωμα χωρίζοντας τα πόδια μου και συνέχισα να χαϊδεύω, καθόλου κρυφά, τον υγρό πλέον πούτσο μου. Εντυπωσιάστηκα από την αλλαγή της θερμοκρασίας αλλά συνέχισα παρά το φόβο μου να μη μεταφέρω στα καζάνια της κόλασης. Ανατριχιάζοντας, αισθάνθηκα τον πούτσο μου να πάλλεται και να στάζει ένα ημιδιάφανο υγρό»
«Και;», με ρωτάει…
«Μου ήρθε να βγω τρέχοντας από το δωμάτιο από το φόβο να μη πνιγώ από τα ίδια μου τα χύσια», του απαντώ
«Τι μαλάκας», σχολιάζει γελώντας
«Ακινητοποιημένος από το φόβο μου στο πάτωμα, έχοντας μπροστά μου τον Γαρδέλη γυμνό, αισθάνθηκα τη θερμοκρασία να ανεβαίνει και να κοκκινίζει όλο το στήθος μου, ακόμα και ο λαιμός μου… ακόμα και τα μάγουλα μου. Τράβηξα όπως όπως το παντελόνι μου, έβαλα το περιοδικό στη θέση που το βρήκα κι έτρεξα στη τουαλέτα! Ήμουν τόσο φοβισμένος που πίστευα ότι αν με έβλεπε κάποιος θα καταλάβαινε τι συνέβη, άσε που νόμιζα ότι βρομούσα ολόκληρος»
Απομακρύνω το χέρι από τον πούτσο μου, το απλώνω προς το μέρος του και κουνώ τα δάχτυλα μου κάτω από τη μύτη του…
«Υπέροχη μυρωδιά», μου λέει…
«Ναι, αλλά τότε δεν γνώριζα τι είναι», του λέω γελώντας…

