Τα αναμμένα κεριά, μας  χαρίζουν τη λάμψη τους που αντιπαραβάλλεται με τη θερμότητα των βλεμμάτων που ανταλλάσσουμε.

Βγάζοντας τη γλώσσα μου και σέρνοντας την πάνω στα χείλια μου, προβλέπω τη γεύση των χειλιών σου.

Τα τραγούδια αγάπης που ακούγονται από το ραδιόφωνο μας κάνουν καντάδα

Γοητεύομαι από τις φλόγες που βγαίνουν από τα μάτια σου… τις φλόγες αυτές που καίνε το πρόσωπό μου, το δέρμα μου

Τρέχω τα δάχτυλά μου στο πηγούνι σου, αμέσως μετά στα μαλλιά σου

Ακουμπάμε ο ένας τον άλλον… μάγουλο με μάγουλο

Εισπνέοντας το γλυκό άρωμά σου, τα συναισθήματά μου εκρήγνυνται

Η απαλότητα του δέρματός σου είναι μια νάρκη που δεν ξέρω πότε θα εκραγεί.

Οι παλμοί μας επιταχύνονται, καθώς τα κορμιά μας κινούνται μαζί… αρμονικά

Λαχανιασμένος, σφίγγω με δύναμη της μπούκλες σου

Καθώς παραιτείσαι σιγά – σιγά από το αίσθημα αυτοσυγκράτησής σου, γλιστράς στην αγκαλιά μου

Βουρτσίζω με τα υγρά χείλια μου το σαγόνι σου

Η ηλεκτρική σου ενέργεια περνάει μέσα μου

Την είχα τόσο πολύ ανάγκη

Διψώ για τα φιλιά σου, για την αίσθηση των χειλιών σου πάνω μου

Σου προσφέρω μια παθιασμένη αγκαλιά.

Υποκύπτεις εύκολα και πρόθυμα στον πειρασμό μου

Τα στόματά μας συγχωνεύονται σ’ ένα καυτό φιλί

Τα χέρια μου σε τραβάνε με επιμονή ολοένα και πιο κοντά μου

Είμαι σίγουρος πως θα ανταμειφθώ γι’ αυτή την επιμονή μου

Με γλώσσες μπερδεμένες πια… φιλιόμαστε με πάθος

Τα δάχτυλά μου πιέζουν την εύπλαστη σάρκα σου

Η ανάγκη μου για σένα είναι πλέον εμφανής

Η σκληρή, παλλόμενη θερμότητα του ανδρισμού μου επιθυμεί να της προσφέρεις ένα άγγιγμα

Καταπίνοντας τα σάλια μου, κλαψουρίζω την απελπιστική μου ανάγκη

Κι όταν το σιωπηλό μου αίτημα γίνεται επιτέλους δεκτό, σέρνομαι πάνω σου

ψιθυρίζοντας: «Σε παρακαλώ…»

Ριγμένος πάνω σου, φέρνω το στόμα μου στο στήθος σου

Το τίναγμα της γλώσσας μου αυξάνει το μέγεθος των ρογών σου

Το χέρι σου πιάνει το ερωτικό μου σπαθί, παρέχοντας την προστασία μιας θήκης αγάπης

Εισπνέω και εκπνέω απότομα ενώ υποδαυλίζεις τις φλογερές ορμές μου

Δεν υπάρχουν κατευθυντήριες γραμμές

Η σκληρότητα του τρεμάμενου θησαυρού μου αυξάνεται

Σου τον δίνω στο χέρι, επιτρέποντας ακόμα και να τον μετατοπίσεις, να τον πατήσεις ανάμεσα στα δάχτυλά σου

Τα μάτια μου αρχίζουν να κλείνουν από την απόλαυση της εξαιρετικής φροντίδας σου

Οι αναστεναγμοί μου φέρνουν ξανά τα βλέμματά μας μαζί

Το πάθος μας αντανακλάται στις κόρες των ματιών μας

Τα κορμιά μας συγχρονίζονται απόλυτα σε θέσεις πλεονεκτικές μετά από ατελείωτες ωθήσεις και σπρωξίματα

Χαμένος στο βλέμμα σου, παθιασμένος από την επιθυμία μου, βράζω ολόκληρος

Βογκητά και αναστεναγμοί αντηχούν στο δωμάτιο

Σιωπηλές υποσχέσεις χαράσσονται  πάνω στις καρδιές μας

Παίρνουμε στα σοβαρά το δούναι και λαβείν που πρέπει να ισχύει σε δύο εραστές

Η ανάγκη μου να χύσω είναι συντριπτική

Το πάθος μου, η επιθυμία μου και η αγάπη μου ρέουν ήδη σ’ εσένα

Μαζί δημιουργούμε ένα κοκτέιλ, εξωτικό και μεθυστικό

Οι καρδιές μας χτυπούν δυνατά…

Τραβώντας το κεφάλι μου προς τα πίσω, κοιτάζω τα μάτια σου… μόνο τα μάτια σου

Χαϊδεύω το πρόσωπό σου με αγάπη, ψιθυρίζοντας πόσο πολύ σε θέλω μέσα μου… σιγά – σιγά…

Παραδίδω την τελευταία από τις αναστολές μου, καλώντας σε

«Πάρε με… »

Κάπως έτσι καταρρέω στη ζεστή αγκαλιά σου.

