Πόδια ενωμένα σφιχτά…

… αλληλοεπικαλυπτόμενα στο σημείο της μέσης

Γλιστρούν εδώ κι εκεί, αλλάζουν θέσεις σαν τα χέλια

πιέζοντας και κρατώντας σταθερά τα κορμιά

Το πάθος σφύζει μέσα μας

Μπορούμε να το αισθανθούμε

… καθώς τα σαρκώδη χείλια ενώνονται

και οι γλώσσες χαϊδεύονται η μια με την άλλη

Μετατοπίζω το βάρος μου στο σώμα του

Επιβάλλεται η αίσθηση της διεισδυτικής βίας

όχι μόνο επειδή είναι συναρπαστική

αλλά επειδή μας τονώνει

Σφίγγοντας τα χέρια μου

με καθοδηγεί, με χώνει μέσα στα βάθη του

Εξαφανίζομαι

Το εσωτερικό του κορμιού του γεμίζει σιγά – σιγά από το δικό μου

Πέφτω προς τα εμπρός

Ακουμπώ τα χέρια μου στο στήθος του

Με την ανάσα μου χτενίζω τα ριγμένα μαλλιά στο πρόσωπό του

Κινούμαι αργά… νιώθοντας τον

Γλιστρώ ανάμεσα στα ανασηκωμένα πόδια του

Οι κραυγές ευχαρίστησης που ακούγονται προδίδουν το αποκορύφωμα που πλησιάζει

Με τα χέρια ενωμένα… αγωνιστικά… πέφτω πάνω στο κορμί του

Η πληθωρικότητα της ευτυχίας ξεχειλίζει από παντού, πλημμυρίζοντας μας

Το στόμα επιτίθεται το στόμα, για ένα ακόμα φιλί.

