Ονειρευόμουν ότι ξύπνησα έχοντας το στόμα του πάνω στο αυτί μου να μου μιλά βρώμικα, και τα χέρια του ν’ αρπάζουν όσα περισσότερα μπορούσαν από μένα. Λαχανιασμένος και ενώ στην πραγματικότητα κοιμόμουν, αισθάνθηκα να ξυπνώ σωματικά.

Όταν ξύπνησα κανονικά, τον είδα να κοιμάται δίπλα μου… ντυμένος. Τα χέρια του ήταν τυλιγμένα γύρω από τη μέση μου, ενώ τα δάχτυλά του απλώνονταν με σκοπό να με χουφτώσουν. Αναστενάζοντας ξεκούμπωσα με μιας και τα τρία κουμπιά της πυτζάμας μου κι έχωσα μέσα τα δάχτυλα μου, αν και θα προτιμούσα τα δικά του δάχτυλα. Από το σημείο αυτό και μετά όλα ήταν προβλέψιμα…

Περισσότερα δάχτυλα…

Πιο βαριά αναπνοή…

Περισσότερο πάθος…

Περισσότερα πειράγματα…

«Γάμησέ με», είπα… ξεφουρνίζοντας την πρώτη από τις επιθυμίες μου.

Δεν υπάρχουν ερωτήσεις ή δισταγμός. Όχι επειδή κοιμόταν… αλλά επειδή σε εκείνη τη φάση, λίγο πριν την πρώτη εισβολή, δεν χρειαζόμουν άμεσα τη δική του συμμετοχή. Το αντικείμενο του πόθου μου βρισκόταν κρυμμένο μέσα στο σλιπ του, έτοιμο να σκορπίσει συγκινήσεις, γεμάτο υποσχέσεις… Να, τεντωνόταν. Δεν ήταν κάτι νέο ή άγνωστο για μένα. Μου αρκούσε να το αρπάξω και να το χώσω στο στόμα μου. Τα σάλια μου έσταζαν έτσι όπως το βύθιζα μέσα κι έξω. Η διαδικασία αυτή μ’ έκανε να βλέπω παράξενα χρώματα και σκιές. Ο χρόνος κυλούσε βασανιστικά αργά… σαν να σταματούσε. Ρούφηξα όλη την ενέργεια που η ίδια η φύση θα έσπρωχνε σε λίγο μέσα μου…

Μπορούσα να καταλάβω πότε θ’ άνοιγε τα μάτια του. Μπορούσα να καταλάβω, επίσης, πότε θα ήταν έτοιμος να χύσει. Οι έντονοι παλμοί μου πίεζαν τα νεύρα μου…

«Έλα μέσα μου…», ψιθύρισα… υποκινώντας τον…

Τα δάχτυλά του έσκαβαν την ιδρωμένη σάρκα μου. Ήμουν συγκλονισμένος με τη δύναμη που τα συναισθήματα σε μορφή κυμάτων συντρίβονταν στο κορμί μου. Τα χέρια μου εγκλωβίζονταν στα χέρια του… Τα δάχτυλά μου συνωστίζονταν ανάμεσα στα δικά του δάχτυλα. Με την ανάσα του χτένιζε τα βρεγμένα μαλλιά μακριά από το μέτωπό μου…

«Δεν μπορώ να καταλάβω αν τα υγρά αυτά είναι ιδρώτας ή δάκρυα…», ψιθύρισε…

Χαμογέλασα σκουπίζοντας μια τσίμπλα από τα βλέφαρά του…

«Είναι λίγο απ’ όλα…», του είπα…

