Θέλω να τον αγγίζω κάθε μέρα. Θέλω τα δάχτυλά μου να πληγιάζουν στο κορμί του. Θέλω να κάθομαι δίπλα του, να ξεκουμπώνω τη ζώνη του και να βάζω στοίχημα με τον εαυτό μου πόσο γρήγορα μπορώ να γονατίσω στο πάτωμα ανάμεσα στα πόδια του, και να χώσω τα δάχτυλά μου μέσα του.

Είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι φορώντας μόνο το μπόξερ του, το λευκό, βαμβακερό μπόξερ του. Ο πούτσος του με κρυφοκοιτάζει από το μπροστινό άνοιγμα, επιτρέποντάς με να δω κι εγώ πόσο ερεθισμένος είναι, προτού καν τον αγγίξω. Πιέζω τα δάχτυλά μου στο ύφασμα που έχει εμποτιστεί από τα υγρά του. Το ανασηκώνω, εκθέτοντας ένα σημαντικό τμήμα του, λίγο προτού τον αφήσω να ταλαντευτεί από την καύλα πάνω στην παλάμη μου…

«Έλα εδώ…», λέω…

«Που;», με ρωτάει…

Δεν θα απαντήσω.

«Επίτρεψε με να κάνω αυτό που έχω στο μυαλό μου…», λέω

Μου δίνει τη συγκατάθεσή του, γνέφοντας το κεφάλι του και χαμογελώντας γλυκά. Σκύβω και φιλώ τη σάρκα του… προσεκτικά… σχολαστικά. Ταυτόχρονα αγγίζω το κορμί του, πιέζοντας τα δάχτυλά μου τόσο όσο ν’ αφήσω μικρά κόκκινα δαχτυλικά αποτυπώματα στην επιδερμίδα του…

«Για να δούμε…», λέω και κατεβάζω το μπόξερ μέχρι το ύψος των γόνατων του. Σκύβω ξανά και τρέχω την άκρη της μύτης μου κατά μήκος του πούτσου του…

«Θέλω να σε μυρίσω…», λέω και παράλληλα γλείφω τις πτυχώσεις της σάρκας του μέχρι και την πόσθη, ενώ πιπιλίζω με όρεξη τη βάλανό του κερδίζοντας τη σπάνια γεύση του… Αμέσως μετά σηκώνομαι και κατεβάζω το παντελόνι μου μέχρι τα μέσα των μηρών μου. Στηρίζω το ένα χέρι στους ώμους του και αφήνω το κορμί μου να πέσει πάνω του. Αγωνίζομαι εναντίον του. Γλείφοντας το στήθος του γεύομαι τον ιδρώτα του αναμιγμένο με τη ξεθωριασμένη γεύση του αφρόλουτρου. Πιπιλίζω το δέρμα του. Παράλληλα, λικνίζω τους γοφούς μου τρίβοντας τη λεκάνη μου στο κορμί του. Φαντάζομαι ήδη τον πούτσο μου μέσα του…

Τα χέρια μου έχουν ιδρώσει από την αγωνία. Συνεχίζω να λικνίζομαι…

«Άφησε με να μπω μέσα σου, μωρό μου», λέω… σχεδόν παρακαλώ. Ρίχνω όλο το βάρος μου στην ικανότητά μου να ικετεύω. Ενισχύω τη στύση μου τρίβοντας τον πούτσο μου σ’ ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματός του…

«Άφησε με…», ζητώ… και γλιστρώ ένα από τα δάχτυλά μου ανάμεσα στα κωλομέρια του.

Πιέζω και τρίβω… και ικετεύω… και εκλιπαρώ. Ψιθυρίζω πόσο πολύ τον θέλω… πόσο τρελός είμαι γι’ αυτόν… πως θα αισθανθώ όταν βρεθώ μέσα του… Ο ιδρώτας τσιμπάει τα μάτια μου. Τυλίγω τα δάχτυλά μου γύρω από τους καρπούς του… Ρίχνοντας το βάρος μου κορμιού μου πάνω στο δικό του διαπιστώνω ότι βυθιζόμαστε στο στρώμα… ότι πέφτουμε σαν ώριμα φρούτα…

Κοιτώντας τον στα μάτια περιμένω ένα του νεύμα. Κάποιες από τις μπούκλες του έχουν κολλήσει στο μέτωπό του. Το κορμί μου τραντάζεται. Αισθάνομαι τον πούτσο μου να σκληραίνει και τους μυς μου να τεντώνονται για να συγκρατήσουν το νέο του σχήμα, το νέο του βάρος. Το κρεβάτι τρέμει κάνοντάς μας παρέα. Σέρνομαι πάνω στο κορμί του περιμένοντας να με καλέσει μέσα του…

Μερικές φορές δεν αρκεί μόνο η θέληση…

… είναι απαραίτητη και η πρόσκληση.

