Λατρεμένο μου μωρό, αγαπημένε μου εραστή…
Κάνε πως είσαι ένα γατάκι…
Νιαούρισέ μου…
Τρίψου στα πόδια μου…
Με το ένα… με το δυο… με το τρία…
Ειδικά, όταν θα πω: «τρία» θέλω να μου χαμογελάσεις
… να αναστενάξεις…
… να βογκήξεις…
Το μέτρημά μου να χάσω…

Το κεφαλάκι σου θα λιώσω από λατρεία στην αγκαλιά μου…
Οι μπούκλες σου τις χούφτες μου θα στολίσουν…
Στο κρεβάτι θα τριγυρνάς…
Θα περιστρέφεσαι…
Ανάμεσα στα πόδια μου θα παρεμβαίνεις…
Ω! Η χαρά της διαστροφής θα γίνεις, μωράκι μου…

Την κωλοτρυπίδα σου με τον πούτσο μου θα βουλώσω…
Μια παλίρροια σπέρματος μέσα σου θα δημιουργήσω…
Καθώς λάγνα μέσα σου θα κινούμαι
Θα ολισθαίνω…
Την είσοδό σου θα μπλοκάρω με τα αρχίδια μου.

Θα ανοίξω τα πόδια μου για σένα…
Θέλω με περιέργεια να με κοιτάξεις και να μπεις
Να χωθείς…
Όπως όταν η Νεφέλη ήταν μικρή
και μέσα στα παπούτσια μου χωνόταν…

Μωράκι μου… ναζιάρη γατούλη μου…
Σου χαμογελώ… τα χείλια μου τις γραμμές του κορμιού σου ακολουθούν…
Κάθε εκατοστό του πούτσου σου θα καταβροχθίσω…
Κάθε σταγόνα του σπέρματός σου θα καταπιώ…

