Υπάρχουν φορές που όταν σε βλέπω… όταν βλέπω την ομορφιά σου να ξεδιπλώνεται, να απλώνεται μπροστά μου, δεν θέλω τίποτα περισσότερο από το να βρεθώ μέσα σου. Έτσι, μόνο αυτό. Είναι οι φορές εκείνες, που τυχαίνει να βρίσκομαι από πίσω σου προσπαθώντας ν’ αλλάξω τη θερμοκρασία του κορμιού σου χαϊδεύοντας το και τρίβοντας το με τα χέρια μου. Είναι οι φορές εκείνες που τα δάχτυλά μου γλιστρούν στην ιδρωμένη πλάτη σου και με μια τρελή ταχύτητα, σαν μανιακά, ζητούν να συσσωρευτούν στο εσωτερικό του κορμιού σου. Είναι οι φορές εκείνες που ασκώ μια αποπνικτική πίεση στο σώμα σου, σπρώχνοντας το και τοποθετώντας το ένα επίπεδο κάτω από το δικό μου…

Ψιθυρίζοντας λόγια ερωτικά που στέλνουν ρίγη από τον εγκέφαλο στο κορμί σου, προκαλώ με τον επαγγελματισμό των χειλιών μου αφήνοντας μικρά σημάδια στη σάρκα σου… Και να σκεφτείς ότι είναι περίοδος νηστείας..

Θα το πω ξανά… Νηστεύω!

Ο σφυγμός μου επιταχύνεται καθώς σκαρφαλώνω στο κορμί σου με τα γόνατα λυγισμένα βυθίζοντας το πιο πολύ στο στρώμα του κρεβατιού. Οι κινήσεις μου είναι προσεκτικές, καθόλου απότομες… Συχνά – πυκνά σε ρωτώ πως νιώθεις κι εσύ με κοιτάς μ’ αυτό το πονηρό χαμόγελο που εστιάζει το βλέμμα μου πάνω σου. Εκστασιάζομαι ακούγοντας τη φωνή σου να μου εκφράζει το βαθμό της ικανοποίησής σου. Τα γρυλίσματά σου ενεργοποιούν πιο πολύ το κορμί μου. Βλέπω το χέρι σου να κινείται προς τις ερωτογενείς ζώνες σου και ξεκινώ να αναλώνομαι σε αυθαίρετες κινήσεις. Αργώ να βρω τον ιδανικό ρυθμό, εκείνο που ταιριάζει στην περίσταση, δεδομένου ότι το πάθος αυξάνεται. Το στόμα μου τυχαίνει να βρίσκεται κοντά σε κάθε εκπνοή σου. Η γλώσσα μου σκουπίζει τον ιδρώτα που κυλάει στους κροτάφους σου. Μ’ ένα πεταχτό φιλί στο στόμα, το πάθος ξεπηδά, και σιγά – σιγά με σπρώχνει σε πράξεις περισσότερο απαιτητικές.

Βλέπω τις μπούκλες σου να αναπηδούν πότε από τη μια πλευρά του προσώπου σου και πότε από την άλλη… Βλέπω το δέρμα σου λαμπερό από το φως του φεγγαριού… Και οι δυο χαμογελάμε, καθώς η καρδιά μου χτυπάει δυνατά… σκληρά…

Και στους δυο μας η χαρά καθρεφτίζεται στα μάτια μας.

