Τα χείλια του παραμένουν κολλημένα στο μέτωπό μου, παρατείνοντας το μυρμήγκιασμα από το εντυπωσιακό σε ένταση φιλί που μου έδωσε λίγα λεπτά πριν.

Τα πειθήνια δάχτυλά του παίζουν απαλά με το περίγραμμα του προσώπου μου και μόνο.

Με την άκρη της μύτης του διασχίζει το πρόσωπό μου και στη συνέχεια γέρνει τρυφερά προς το πλάι και φιλάει τα χείλια μου προσφέροντας γενναιόδωρα τη θερμότητα του καθαρού, ανόθευτου πάθους…

Αισθάνομαι τα γόνατά μου να λυγίζουν.

Εισπνέω την ανάσα του…

Ανασηκώνω το κορμί μου που σιγοψήνεται από τη φωτιά της ερωτικής επιθυμίας…

Τα χέρια του με αγκαλιάζουν σφικτά και τραβούν το κορμί μου κοντά, πολύ κοντά στο δικό του…

Τα κουμπιά του πουκάμισου μου είναι ανοιχτά, παρόλα αυτά το απομακρύνει βίαια από πάνω μου…

Το φερμουάρ του παντελονιού μου κατεβαίνει από μόνο του… αυτόματα

Τα ρούχα βγαίνουν και από των δυο μας τα κορμιά

Η άβολη, από το σφίξιμο, αγκαλιά γίνεται πιο άνετη… σιγά – σιγά

Καυτά φιλιά κυλούν από το λαιμό μου στο στήθος μου

Η άκρη της γλώσσας του τρέμει στην προσπάθειά της ν’ ακουμπήσει τις πανύψηλες ρόγες μου

Οι τρίχες του στήθους μου σαρώνονται από το πέρασμα των χειλιών του

Το ακόρεστο στόμα του ρουφά τις αναλαμπές των σταγόνων του ιδρώτα που ξεπετάγονται εδώ κι εκεί, πάντα όμως πάνω στο κορμί μου

Ο λοβός του αριστερού μου αυτιού τρέφεται μέσα στη ζεστασιά του στόματός του

Το μόνο που μπορώ να αρθρώσω είναι μια γκρίνια που καταφέρνει να κάνει ηρωική έξοδο από τα μισάνοιχτα χείλια μου…

… λίγο προτού τα φιλήσουν και πάλι τα δικά του χείλια…

