Έχεις αφήσει ποτέ τις σκέψεις σου αδέσποτες για μένα; Πότε; Κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν ξυπνάς και διαπιστώνεις πως είσαι μόνος σου στο σπίτι; Κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν οι σκοτεινές σκιές πλαγιάζουν μαζί σου μιμούμενες τη νωχελική, ύπτια θέση σου στο κρεβάτι; Ειλικρινά, υπάρχουν νύχτες που να μην μ’ έχεις ονειρευτεί; Ομολόγησε… Έχεις μπει στον πειρασμό να χαϊδεύεις το κορμί σου αυτές τις στιγμές, δημόσιες ή ιδιωτικές, που βρίσκω τον τρόπο να εισβάλω στις σκέψεις σου; Έχεις υποκύψει ποτέ στον πειρασμό;

Για λέγε…

Ναι, εσύ…

Τι φοράς αυτή τη στιγμή; Πες μου…

Στο μυαλό μου σε βλέπω ντυμένο μ’ ένα στενό, μαύρο μπόξερ… απόλυτα αρρενωπό. Μπορώ να εξετάσω με διάθεση απολαυστική και ταυτόχρονα παρακμιακή τα πάντα πάνω σου, έχοντας βοηθό τις ακτίνες της φαντασίας μου. Είμαι αδικαιολόγητα απών. Κανένας άντρας δεν θα μπορούσε να σου αντισταθεί. Αν ήμουν εκεί, μαζί σου, σ’ αυτό το απομονωμένο δωμάτιο που βρίσκεσαι, θα μπορούσα, να είχα τη δύναμη να σε κάνω να λαχταρήσεις από το έντονο πάθος μου. Μήπως η σκέψη μου σε σπρώχνει ν’ αγγίξεις το κορμί σου; Είμαι ικανός να σε κάνω να βρέξεις το μπόξερ σου από τόσο μεγάλη απόσταση;

Πες μου…

Είσαι καυλωμένος τώρα; Πιέζεις τον πούτσο σου ανάμεσα στα πόδια σου για να μη σηκωθεί; Βρίσκεσαι σε πειρασμό να τον τραβήξεις μια μαλακία; Ερεθίζεσαι με την αίσθηση του βαμβακερού υφάσματος να τον τρίβει; Θέλω αυτό το μπόξερ, όπως ακριβώς είναι τώρα… Υγρό από την καύλα σου. Αρωματισμένο από τη διέγερσή σου.

Θα ήθελες να σε γλείφω, τώρα; Να σε γλείφω με τα χείλια και τη γλώσσα μου, να σε δοκιμάζω; Να σε μουσκεύω περισσότερο απ’ όσο σε μουσκεύουν τα υγρά του πάθους σου… Να αισθάνεσαι τη ζεστή αναπνοή μου; Και στη συνέχεια να αισθάνεσαι τη ζεστασιά του στόματός μου και τη γλώσσα μου να σέρνεται πάνω σου;

Θαρρώ πως θα σου άρεσε… Νομίζω ότι από μόνος σου θα έχωνες με ορμή τον πούτσο σου στο στόμα μου μέχρι να μου κοπεί μαχαίρι η ανάσα και η φωνή. Θα τον έχωνες ξανά και ξανά διερευνώντας το λαιμό μου. Πες μου την αλήθεια… Θα ήθελες να το κάνεις αυτό. Σωστά; Θα ήθελες να έχεις την ευκαιρία να εξερευνήσεις μέχρι και την τελευταία νευρική απόληξη που διαθέτω… Έτσι;

Μακάρι να μπορούσα να στολιστώ με τους χυμούς σου που θα κατακλύζουν τη μύτη και στο στόμα μου… Δεν θέλεις; Δεν θα ήθελες να σηκώσεις τα πόδια μου στον αέρα και να με κάνεις να νιώσω την αίσθηση της άκρης της γλώσσας σου καθώς θα τη δρομολογείς πάνω μου πειράζοντας την κορώνα του παχουλού πούτσου μου; Δεν θα ήθελες να αισθανθώ τον αντίχειρά σου να βυθίζεται μέσα μου τη στιγμή που η γλώσσα σου θα χορεύει έναν απαγορευμένο χορό στο μπουμπούκι της βαλάνου μου;

Κάπως έτσι δεν το ονειρεύεσαι;

Για λέγε… Έχεις καυλώσει; Έχεις ανάγκη να βρεθείς μέσα μου… βαθιά μέσα μου… να κάνεις το κορμί μου θήκη της ρευστότητας του πόθου σου; Έχεις να μου πεις κάτι; Για παράδειγμα… τι αισθάνεσαι; Τι χρειάζεσαι για να αισθανθείς όμορφα; Πες μου. Πες μου πόσο πολύ θέλεις να με γαμήσεις. Περιέγραψε μου πως θα κρατάς τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι, αιχμάλωτα στην παγίδα των δικών σου χεριών, ενώ θα καθοδηγείς τον πούτσο σου ανάμεσα στα χείλια μου και στη συνέχεια, αργά, μεθοδικά, αλλά και δυναμικά μέσα μου… βαθιά… ολοένα και πιο βαθιά… ώστε να μη μπορείς να φύγεις, να πας πουθενά…

Θέλω να μου πεις…

Μη μένεις σιωπηλός…

Φοβάσαι κάτι; Τι; Δεν έχεις αρθρώσει ούτε μια λέξη…

Πες μου…

Έστω μια σκέψη σου.

