Περιστρέφομαι…

Πιέζοντας την απεραντοσύνη του διογκωμένου πούτσου μου, βαθιά… μέσα στο ζεστό απόηχο της πεινασμένης κωλοτρυπίδας σου.

Οι αναστεναγμοί και τα ψιθυρίσματά σου παρασύρουν τα μαλλιά από το αυτί μου,

ενώ μετρώ τα συνεχόμενα εγκεφαλικά επεισόδια που παθαίνω με το να κινούμαι μηχανικά, αλλά με ευκολία, μέσα κι έξω… εμπρός και πίσω…

… χωμένος ανάμεσα στα ορθάνοιχτα πόδια σου.

Το πάθος αυξάνεται…

Οι φαντασιώσεις οργιάζουν…

Μια εσωτερική καταιγίδα μαίνεται μέσα στα κορμιά μας

Οι καρδιές χτυπούν δυνατά.

Τα δάκρυα του ιδρώτα κυλούν από τα μηλίγγια μου και πέφτουν στην απαλή σάρκα σου

Κάθε σταγόνα που πέφτει προκαλεί μια έκρηξη στην επιφάνεια του κορμιού σου

δείχνοντας μ’ αυτό τον τρόπο το βαθμό της ευαισθησίας σου.

Τα χέρια μου τραβούν το σώμα σου πιο κοντά στο σώμα μου… με αυστηρότητα…

κάνοντάς το να δείχνει ένα με το δικό μου.

Η μεγιστοποίηση της διείσδυσης μου ταράζει τα πάντα στο πέρασμα του πούτσου μου

Τα τρυφερά φιλιά μεταλλάσσονται σε δαγκωματιές

Το σύρσιμο των νυχιών σου στο κορμί μου απ’ άκρη σ’ άκρη, αφήνει πίσω οδοντωτά ίχνη αίματος.

Οι δαγκωματιές μου ξεσηκώνουν παθιασμένες κραυγές πόνου, καθώς τα δόντια μου βυθίζονται κυριολεκτικά στη τρυφερή σάρκα σου

Τραβώντας σε από τα μαλλιά, γίνομαι αιτία να τρανταχτεί το κεφάλι σου προς τα πίσω…

Η σύντηξη του πόνου ανάμεσα στα πόδια μας δεν είναι αρκετή για να ικανοποιηθούν τα θέλω και οι ανάγκες μας

Εισχωρώ βαθύτερα μέσα σου…

Το κορμί σου με περιβάλλει με τη ζεστασιά, το δυναμισμό και τη στεγανότητά του

Κάθε τριβή βελτιστοποιεί τον πόνο της ευχαρίστησης

… με το ελάχιστο των κινήσεων που απαιτούνται.

Δεν κάμπτει τίποτα την προσπάθειά μου

Οδηγώ το κορμί σου σαν να είμαι καουμπόη…

… εκτιμώντας την ευδαιμονία του παθιασμένου μου οργασμού

ακόμα και σ’ αυτή την αγνή, πατροπαράδοτη στάση

… την ιεραποστολική.

