Ετικέτες

Επιστρέφω στο πλάι του φορώντας μόνο μια πετσέτα…

Επειδή δεν έχω μάθει να την δένω καλά… ποτέ δεν τα κατέφερα… ο μισός κώλος μου εκτίθεται στα μάτια του μωρού μου…

Τοποθετεί πάνω στα κωλομέρια μου τα χέρια του…

«Θέλεις να πιούμε λίγη βότκα;», του προτείνω…

Βάζω το μπουκάλι στο στόμα μου…

και ρουφώ…

Η γλώσσα μου καίγεται από το αλκοόλ…

Καταβρέχω με βότκα το στήθος του…

Τον περήφανο πούτσο του…

Μεθάω τον πούτσο του με βότκα…

Τον τυλίγω με τα δάχτυλά μου…

«Ρούφηξέ τον…», με διατάζει…

Χαμογελώ…

«Ρούφηξέ τον…», επαναλαμβάνει…

«Ξέρεις πόσο ταιριάζει η βότκα με τη γεύση του πούτσου;», τον ρωτώ…

Απλώνω πάνω στη βάλανό του την άκρη της γλώσσας μου

Ρίχνω κι άλλη βότκα πάνω του…

Το μωρό μου φαίνεται ευτυχισμένο

Είναι ευτυχισμένο…

Ο πούτσος του είναι κατακόκκινος

Φλαμπέ…

Σαν πυρακτωμένο κάρβουνο.

Θέλω να τον κοιτάξω στα μάτια

Μα δεν μπορώ…

Δεν μπορώ να εστιάσω πάνω του…

Μου φαίνεται πως βλέπω δυο πούτσους αντί για έναν…

«Ξάπλωσε, Αλέξανδρε… έχεις μεθύσει…», μου λέει… στοργικά μου μιλάει…

«Ο πούτσος σου με μέθυσε, μωρό μου…», απαντώ…

«Ξάπλωσε… ήρθε η σειρά σου…», μου λέει χαμογελώντας…

Η βότκα ρέει πάνω μου…

… πάνω στον πούτσο μου…

… πάνω στο στήθος μου…

Το μωρό μου παίζει μαζί μου…

Με καβαλάει…

Με ποτίζει με βότκα

Με ταΐζει με τον πούτσο του…

Γουλιά-γουλιά…

Μπουκιά-μπουκιά…

«Με ποια στάση να σε γαμήσω…», με ρωτάει

Νωχελικά τεντώνω το κορμί μου…

Τα πόδια μου ανοίγω…

Το βλέμμα του καθοδηγώ προς την κωλοτρυπίδα μου…

Τον πούτσο του θέλω…

«Περάστε παρακαλώ…», χαμογελώντας του λέω…

Την ίδια στιγμή το υπόλοιπο του περιεχομένου του μπουκαλιού της βότκας χύνει πάνω μου…

… μαζί με σταγόνες ιδρώτα που κυλούν από το μέτωπό του…

Καυτές σταγόνες ιδρώτα… απόσταγμα αγάπης…

Καθαρίζει το κορμί μου με τη γλώσσα του…

Κρατιέται με επιμονή μέσα μου

μέχρις ότου εκρήγνυται

με ορμή…

