Υποβάλλομαι στο φιλί του… πρόθυμα. Ανυπομονούσα τόσες ώρες να συμβεί αυτό.

Η ζεστασιά απλώνεται σιγά – σιγά στο σώμα μου κι εγώ δεν κάνω τίποτα άλλο από το να αποδέχομαι αυτό που συμβαίνει και όλα όσα θ’ ακολουθήσουν στη συνέχεια. Αφήνομαι… Τα χείλη του βόσκουν το αυτί μου… κι αμέσως μετά επιστρέφουν στα δικά μου με ακόμη περισσότερο πάθος, ενώ τα χέρια του αρχίζουν να εξερευνούν το σώμα μου και τα δάχτυλά του ανακαλύπτουν τον πούτσο μου αρκετά πρησμένο και σκληρό. Με αγγίζει απαλά… ήπια… Τα χείλη του γλιστρούν κάτω από το λαιμό μου, αφήνοντας μικρά σημάδια και ίχνη σάλιου. Τα χέρια του περιφέρονται σε όλο το σώμα μου μέχρι να κουραστούν…

Στην πρώτη – πρώτη γκρίνια μου, ακουμπά την παλάμη του πάνω στο στόμα μου και με το βλέμμα του μου λέει να μη βγάλω τον παραμικρό ήχο. Είναι επιτακτική ανάγκη να μην ακουστώ… να μην κάνω ούτε ένα κιχ. Η παλάμη του καταπνίγει και τον παραμικρό ήχο… ακόμα κι αυτόν της ικανοποίησης και της ευγνωμοσύνης…

Τα δάχτυλά του ακολουθούν εντελώς διαφορετικούς δρόμους… δεν στέκονται ούτε ένα λεπτό στο ίδιο σημείο… πετάγονται εδώ κι εκεί… κάνοντάς με να βρίσκομαι σ’ ένα συνεχές παραλήρημα. Οι σπασμωδικές κινήσεις τους αχρηστεύουν κάθε αίσθηση… αναιρούν κάθε φροντίδα για διατήρηση… Το μόνο που θέλουν είναι να με ευχαριστήσουν, απελευθερώνοντας έναν οργασμό… εντυπωσιακό… σε διάρκεια και μέγεθος…

Ολόκληρο το κορμί μου τρέμει… Τα πάντα πάνω μου λικνίζονται…

Κρατώ τα μάτια μου κλειστά… Ένα μείγμα ευχαρίστησης και πόνου πυροδοτεί συναισθήματα που χρωματίζονται με τα πιο έντονα χρώματα… Αναρωτιέμαι τι θα συμβεί…

Τι θα συμβεί στη συνέχεια…

Δεν θα επιτρέψω να μου ξεφύγει τίποτα…

Η κοινή διασκέδαση γίνεται αυτοσκοπός…

