Η ζεστασιά των κορμιών μας ανεβάζει τη θερμοκρασία του δωματίου
Φωτιά
Οι πούτσοι μας υψώνονται ψηλά
Τους παίζουμε…
Τους τρίβουμε προστατευτικά μέσα στις χούφτες μας
Η καύλα μας ντύνει με το φόρεμά της…
Τρίβω τα χέρια του μωρού μου όπως οι πρωτόγονοι που ήθελαν να ανάψουν φωτιά…
Παλεύουμε σαν τα θηρία…
Σαν άντρες…
Ανοίγουμε τα στόματά μας
Το δέρμα τεντώνεται…
Τα αρχίδια χτυπούν το ένα πάνω στο άλλο
Χωρίς βιασύνη…
Ο πούτσος του πρήζεται σαν το σουφλέ
Έρχεται αντιμέτωπος με τα χείλια μου
Αισθάνομαι τη γλώσσα του
Βελούδινη
Η γεύση του καφέ από τα Starbucks απλώνεται ανάμεσα στα πόδια μου
Στα αρχίδια μου
Στον πούτσο μου
Χρονομετρούμε τη διάρκεια του κοινού μας οργασμού
Γλύφουμε ο ένας τον άλλο
Αυτό είναι το πλεονέκτημα του 69
Αγγίζουμε ο ένας τον άλλο
Παίρνουμε πίπα ο ένας τον άλλο
Δοκιμάζουμε ο ένας τον άλλο
Κινούμαστε μαζί… σαν χορευτές
Λιώνουμε
Παρασυρόμαστε από τα χύσια μας…

