Σε καταλαβαίνω που στέκεσαι πίσω μου
Κοντά μου… τόσο κοντά που αισθάνομαι τη θερμότητα του κορμιού σου πάνω μου…
Μαζί με το δικό σου καίγεται και το δικό μου κορμί
Το μυαλό μου αναφλέγεται…

Κάνεις ένα βήμα μπροστά…
Στο πάτωμα ηχεί η κίνησή των ποδιών σου…
Η αναπνοή σου χαϊδεύει τη πλάτη μου…
… τον αυχένα μου…
… το χνούδι πάνω στους ώμους μου…

Αισθάνομαι και τον πούτσο σου
Τον αισθάνομαι να τρίβεται ανάμεσα στα κωλομάγουλά μου
Βελούδινος και χαλαρός…
Την ανάγκη του να σκληρύνει ζητάει από εμένα…

Ακίνητοι στεκόμαστε…
Αναπνέω το άρωμά σου…
Σε αισθάνομαι σχεδόν επάνω μου…
Σε θέλω πολύ.

Θέλω να έρθεις στην αγκαλιά μου…
Τα δάχτυλά μου να κυλήσω κατά μήκος της σπονδυλικής σου στήλης….
Θρύψαλα να την κάνω…
Να παίξω πάνω στο δέρμα σου…

Οι ψίθυροί σου… Οι επιθυμίες σου…
Ζεσταίνουν το αυτί μου…
Ηχούν στην ανάσα σου…
Σαν να είναι βομβητές ερεθίζουν το ακουστικό μου νεύρο.

Θέλω να γυρίσω προς το μέρος σου…
Να σε τραβήξω στην αγκαλιά μου… μέσα μου να σε βάλω…
Να σε κρατήσω… την καταγωγή σου να σου θυμίσω…
Πως για μένα γεννήθηκες να σου θυμίσω…
Πειρασμός… Η Εύα σου να γίνω…

Τα χέρια μου πάνω σου ακουμπώ
Τις τρίχες από τα αρχίδια σου χαϊδεύω…
Με τις άκρες των δαχτύλων μου
Τον ευαίσθητο πούτσο σου αγγίζω
Την ανάγκη μου να τον νιώσω να δονείται μέσα μου σου εκφράζω.
Δεν χρειάζεται περισσότερος χρόνος… δεν πρέπει να καθυστερούμε…
Το αίμα μέσα στις φλέβες μου σιγοβράζει…

Ο πούτσος μου σηκώνεται…
Θέλει να τον τρίψεις μέσα στη χούφτα σου…
Να αισθανθώ την δύναμη του χεριού σου ζητώ
Γυρίζω αργά
Χαμηλώνω το βλέμμα μου
Το καρφώνω πάνω στον πούτσο σου…
Μετρώ το μέγεθος του με τα μάτια μου…

Σκύβω…
Τη γλώσσα μου τινάζω πάνω στη σχισμή του κεφαλιού του πούτσου σου…
Αργά τον δοκιμάζω…
Τον εξερευνώ…
Τον γλύφω τρυφερά…
Πρώτα τη βάλανο…
Στη συνέχεια ολόκληρο…
Τρέχω τη γλώσσα μου κατά μήκος του πούτσου σου…

Οι στεναγμοί σου γεμίζουν το δωμάτιο
Το κεφάλι σου προς τα πίσω γέρνεις…
Απολαμβάνεις…
Διασκεδάζεις με τη γιορτή που έχει οργανώσει το στόμα μου πάνω στον πούτσο σου…

Το στόμα μου κρατάει το κεφάλι του πούτσου σου ανάμεσα στα χείλια μου
Η γλώσσα μου τον τρίβει
Με δύναμη τον τραβάει… το σύρει βαθιά μέσα του

«Να τελειώσουμε εδώ ή θέλεις κάτι περισσότερο;», σου ρωτώ
Ξέρω από πριν την απάντησή σου…
Οι αναστεναγμοί και τα βογγητά σου ματαιώνουν την απόκρισή σου…

Το χέρι μου ζυγίζει τα αρχίδια σου…
Τυλίγει τον πούτσο σου…
Μαλακία τον τραβώ πάνω-κάτω…
Τον βοηθώ να σηκωθεί όρθιος
Τον βοηθώ να γίνει σκληρός… να πάλλεται

Οι ρόγες μου φιλούν τον πούτσο σου…
Τρίβονται πάνω τους καθώς αυτός μετακινείται…
Την ίδια στιγμή τα δάχτυλά σου εξερευνούν τις καμπύλες του κορμιού μου…

Η πίεση των χεριών μου είναι τόσο έντονη που το ευαίσθητο δέρμα σου κοκκινίζει…

Τα σώματά μας ενώνονται…
Σχεδόν συγχωνεύονται…
Με την βοήθεια του ιδρώτα και της θερμότητας που εκπέμπουμε
Λιώνουμε…

Τα δάχτυλά σου βουτάνε μέσα στην κωλοτρυπίδα μου…
Με ψυχραιμία τρίβονται μέσα τους…
Όση ώρα παίζεις με την κωλοτρυπίδα μου
Σκέφτομαι τον τρόπο που θα χύσω…
Πόσο εντυπωσιακή θα είναι η εκσπερμάτισή μου…
Αν θα απολαύσεις το σπέρμα μου…
Τα δάχτυλά σου μεταναστεύουν βαθιά μέσα στη κωλοτρυπίδα μου…
Όσο πιο βαθιά γίνεται…
Είσαι πεινασμένος… περισσότερη ευχαρίστηση ζητάς…
Τη δύναμη του πάθους μου θέλεις να συγκεντρώσεις…
Σπρώχνω τη μουσούδα μου πάνω στο πρόσωπό σου…
Όρθιοι στεκόμαστε… Αναστενάζουμε βαθειά…
Την απελευθέρωση των οργασμών μας θέλουμε να συντομέψουμε…
Βιάζομαι να χύσω… όπως κι εσύ…
Τα μάτια μου συγκρατούν τις λεπτομέρειες του πούτσου σου…
Τις φλέβες που τον διασχίζουν…
Χύνω χωρίς να σε περιμένω…
Χύσε κι εσύ…

