Είναι ένα συνηθισμένο φιλί που δίνουμε ο ένας στον άλλο το πρωί… δεν μένουμε όμως μόνο στο φιλί… συνεχίζουμε… πάντα η χαμηλή θερμοκρασία μας φέρνει πιο κοντά… λοιπόν, συνεχίζουμε…
Δαγκώνει το κάτω χείλος μου
Δαγκώνω τη γλώσσα του
Σαν κουβέρτα πέφτω πάνω του και τον ζεσταίνω… ανοίγει τα πόδια του και πέφτω στο κενό… γελάμε…
Τον πούτσο του μαλακία τραβώ…
Τον πούτσο μου φυλακίζει μέσα στη παλάμη του…
Τα χείλια μας παραμένουν ενωμένα… φιλιόμαστε…
Οι γλώσσες μας χορεύουν αγκαλιασμένες… στροβιλίζουν γύρω-γύρω από τα στόματά μας… στροβιλίζουν μέσα στα στόματά μας…
Κρατάμε ο ένας τον πούτσο του άλλου, σαν να είναι λεβιές αυτοκινήτου τους κρατάμε…
Ο πούτσος του μωρού μου τεράστιος και σκληρός
Ο δικός μου πούτσος μεγάλος και υγρός
Μου λέει: «Σε θέλω»
Του λέω: «Σ’ αγαπώ»
Τα χείλια μας ενωμένα… σκουπίζει με τα δάχτυλά του το πηχτό σαν κρέμα σπέρμα από την βάλανό μου…
Τα χείλια μας ενωμένα… τραβάω τον πούτσο του προς το μέρος μου… τον τεντώνω…
Τα χείλια μας ενωμένα…
Ανοίγω τα χείλια μου… θα μπορούσα να τον καταπιώ… μια χαψιά να τον κάνω…
Φιλιόμαστε…
Ανασηκώνομαι… στην κορυφή του πούτσου του κάθομαι… σαν βασιλιάς στον θρόνο…
Οι τρίχες του κώλου μου γαργαλάνε την κοιλιά του…
Φιλιόμαστε… χαμογελάει… φιλιόμαστε…
Με τα χέρια μου τυλίγω το κορμί του…
Με τα πόδια του τυλίγει το κορμί μου…
Ρουφάμε ο ένας τα χείλια του άλλου…
Πιέζει το κορμί του ενάντια στο δικό μου… πιέζει… σπρώχνει… τον τραβάω… πιέζει… τον σπρώχνω… γρήγορες κινήσεις, άγριες… ερωτικές… αρρενωπές…
«Σ’ αγαπώ», κραυγάζω μέσα στο αυτί του…
Βογκάει, μουγκρίζει μέσα στο δικό μου αυτί…
Τα χείλια του…
Τον πούτσο του…
Τα χέρια του…
Χρησιμοποιώ το σώμα του…
Τα χείλια μου…
Ο πούτσος μου…
Τα χέρια μου…
Χρησιμοποιεί το σώμα μου…
Χρησιμοποιούμε ο ένας το σώμα του άλλου… ώστε να ικανοποιηθούμε…
Το στόμα μου ανοίγω όσο πιο πολύ μπορώ για να φάω όσα περισσότερα φιλιά μπορώ…
Η ευχαρίστηση εναλλάσσεται…
Τα βασανιστήρια εναλλάσσονται…
Έχουμε βγάλει εισιτήρια για ένα ταξίδι ηδονής χωρίς επιστροφή…
Κι όλα αυτά ξεκίνησαν από ένα συνηθισμένο φιλί που δίνουμε ο ένας τον άλλο το πρωί.

