Και με τη σκέψη σου και μόνο, καυλώνω…

Τι θαύμα!

Τα χέρια μου περιπλανώνται…

… στα σκεπάσματα που καλύπτουν το κορμί μου

… στις ευερέθιστες κορυφές των ρογών του στήθους μου

Εξαιτίας της θερμοκρασίας που ανεβαίνει, τα δάχτυλά μου γλιστρούν σ’ ένα λεπτό στρώμα υγρασίας…

Παρακολουθώ την κίνησή τους με κομμένη την ανάσα

Ξεσκεπάζομαι μέχρι να γίνει ορατή η γύμνια του κορμιού μου

Οι αντίχειρες μου αφήνουν τα ίχνη τους στο δέρμα

Ταξιδεύουν ασταμάτητα, χαράσσοντας ευθείες γραμμές και κύκλους

Ο οργασμός σπεύδει να εγκατασταθεί μέσα μου

Ζυμώνω τις σάρκες μου…

Το κορμί μου πονάει από την έκφραση της ερωτικής ανάγκης

Αντιδρά σε κάθε σύσπαση

Το ένα χέρι παραμένει στο στήθος μου, το άλλο κάνει βόλτες αδέσποτες, σχεδόν παντού

Στέκεσαι στην πόρτα, βλέποντάς με να παίζω

Γέρνεις το κορμί σου στον τοίχο, χαϊδεύοντας το μεγάλο εξόγκωμα στο τζιν σου

Κρατώντας τα πόδια μου ανοιχτά, βυθίζω τα δάχτυλά μου στο εσωτερικό του κορμιού μου

Καθώς τα βγάζω, αφήνω να γίνει αντιληπτή στο βλέμμα σου η υγρασία μου

Κοιταζόμαστε στα μάτια, από απόσταση

Ακούγονται μόνο οι αναστεναγμοί μου και οι υγροί ήχοι που βγαίνουν από το στόμα μου καθώς πιπιλίζω τα βρεγμένα μου δάχτυλα

Το βλέμμα σου καθυστερεί πάνω μου

Αγαπώ τη γεύση και την οσμή του κορμιού μου

Παρατηρώντας με να γλείφομαι, καυλώνεις

Χαϊδεύω τον πούτσο μου μπρος και πίσω, προσπαθώντας να αποσπάσω μια όσο το δυνατό μεγαλύτερη περίμετρο…

Οι χτύποι της καρδιάς μου επιταχύνονται

Ο πούτσος σου φουσκώνει…

Γρήγορα, το ένα δάχτυλο γίνεται δυο και τα δυο γίνονται τρία

Ο πούτσος σου είναι πλέον πελώριος

Οι αναστεναγμοί μου γεμίζουν τον αέρα

Αισθάνομαι να πλημμυρίζω

Τρέμω…

Τινάζομαι…

Η γλυκιά μυρωδιά της απελευθέρωσης αναδύεται από τη σχισμή της ουρήθρας μου

Παρακολουθώντας το γδύσιμο σου, εντυπωσιάζομαι

… κι όσο έρχεσαι πιο κοντά μου, όσο πιο πολύ με πλησιάζεις, ετοιμάζομαι ψυχολογικά για τα περαιτέρω…

