Ετικέτες

«Κάθισε κάτω…», μου λέει… με διατάζει…

Κάθομαι… Υπακούω… Προσπαθώ να τον πλησιάσω… προσπαθώ να βάλω τα χέρια μου πάνω στο στήθος του, να τρίψω τις ρόγες του με τους αντίχειρές μου…

«Όχι…», μου λέει… «Ίσως την επόμενη φορά… Σήμερα, θέλω να βάλεις τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου… Θα κάνω ό, τι θέλω εγώ…», μου προτείνει…

Μου κατεβάζει το σλιπ και βγάζει έξω τον πούτσο μου… Τον τραβάει μαλακία και τον τρίβει ανάμεσα στη χούφτα του μέχρι αυτός να σκληρύνει σαν βράχος… Κατέβασε πιο κάτω το σλιπ μου… τα αρχίδια μου ευτυχισμένα πετάχτηκαν έξω… τα άρπαξε και τα έτριψε απαλά με τα δάχτυλά του… Κάθεται κι αυτός κάτω, ανάμεσα στα πόδια μου…

«Σου αρέσουν τα πόδια μου;», με ρωτάει…

«Όταν δεν τα ξυρίζεις… ναι!», του απαντώ με ειλικρίνεια…

«Χαίρομαι που σου αρέσουν…», μου λέει ικανοποιημένος… χαμογελάει…

Βγάζει τις κάλτσες του και αρχίζει να τρίβει με τα δάχτυλα των ποδιών του τα αρχίδια μου… με ερεθίζει… Βγάζει το μπόξερ του, ο πούτσος του αστράφτει, είμαι σίγουρος πως έχυσε λίγα λεπτά πριν μέσα στο εσώρουχό του. Κράτησε σταθερά τον πούτσο μου ανάμεσα στα πόδια του και ξεκίνησε να μου τραβάει μαλακία… Ίσως επειδή ήταν η πρώτη φορά που μου τραβούσε μαλακία τον πούτσο με τα πόδια, μου φάνηκε πως η μαλακία αυτή ήταν καλύτερη από την μαλακία που μου τραβάει με τα χέρια… Κατέβασα τα χέρια μου για ελάχιστα δευτερόλεπτα… έπιασα μια από τις κάλτσες του και την έβαλα πάνω στη μύτη μου σαν φυλακτό… Το μωρό μου συνέχιζε απτόητο τη δουλειά του… Πρόσεχα τον πούτσο του που ήταν τόσο περήφανος, τόσο υγρός… ήθελα να συρθώ στο πάτωμα, να τον πλησιάσω και να τον γλύψω… να γλύψω το σπέρμα του…

«Για πες μου πότε έχυσες…;», τον ρωτώ…

«Τράβηξα μαλακία δευτερόλεπτα πριν στο μπάνιο…», μου απαντάει…

«Και τώρα θέλεις να χύσω κι εγώ;», θέλω να μάθω…

Συνεχίζει να μου τραβάει μαλακία με τα πόδια του…

«Ναι…», ειλικρινά μου απαντάει

«Είμαι έτοιμος… Είμαι έτοιμος…», τον προετοιμάζω…

Θέλω να αγγίξω τον πούτσο μου, να τον παίξω λίγο μέσα στη χούφτα μου… να βοηθήσω την εκσπερμάτισή μου…

«Όχι…», μου λέει το μωρό μου και συνεχίζει… «Θα σε βοηθήσω εγώ…»

Γονάτισε και έχωσε τον πούτσο μου στο στόμα του… Δεν τον έγλειψε… Δεν τον ρούφηξε… Απλώς τον έβαλε στο στόμα του…

Έχυσα, χωρίς να με ακουμπήσει ούτε με την άκρη της γλώσσας του… χωρίς να με γλύψει… χωρίς να με ρουφήξει… Κατάπιε μέχρι και την τελευταία σταγόνα του σπέρματός μου… κι έπειτα… κάθισε ξανά στο πάτωμα… άπλωσε τα πόδια του προς τον πούτσο μου και τον έπιασε με τα δάχτυλα του ποδιού του… ξεκίνησε να τον παίζει… να του τραβάει μαλακία ξανά…

«Βάζω στοίχημα πως σε λιγότερα από ένα λεπτό θα χύσεις ξανά… Μείνε ακίνητος και απόλαυσε…», μου λέει…

Γονατίζει ξανά… βάζει τον πούτσο μου στο στόμα του ξανά… τον τρίβει με τα χείλια του… τον γλύφει με την γλώσσα του… ούτε προγραμματισμένη να την είχα την στύση του πούτσου μου… Καταπληκτική επιτυχία…

Σηκώθηκε… χαμογέλασε… στάθηκε όρθιος… από πάνω μου…

«Περιμένεις ένα λεπτό;», με ρωτάει…

Δεν του απαντώ… Ξέρω τι θέλει να κάνει… Τον βλέπω να τραβάει… με αργές κινήσεις… με γρήγορες κινήσεις… τον βλέπω να τραβάει μαλακία τον πούτσο του… «Επίτρεψέ με, να σε βοηθήσω…», του προτείνω και χωρίς να περιμένω την απάντησή του σηκώνομαι και χώνω το δάχτυλό μου από κάτω… στην κωλοτρυπίδα του… Σε λιγότερο από μισό λεπτό το μωρό μου έπλενε το πρόσωπό μου με τα χύσια του… Γλείφοντας το σπέρμα του με την άκρη της γλώσσας μου του χαμογελώ… Χαμογελά κι αυτός… Φοράμε τα εσώρουχά μας και φιλιόμαστε…

