Αισθάνομαι το κορμί μου να τον φωνάζει… να απαιτεί την παρουσία του… Ακούω τους ψιθύρους του… ψιθύρους για ένα άγγιγμα που είναι σημαντικότερο από αυτά τα χάδια που προέρχονται από την φαντασία μου… Το δέρμα μου ικετεύει για ένα άγγιγμα… οποιοδήποτε άγγιγμα, αρκεί να προέρχεται από τα χέρια του μωρού μου… από τα χέρια του… Η φαντασία μου υπενθυμίζει τα λόγια του, τις επιθυμίες του, τα θέλω του… Όλα αυτά με αποπλανούν… Αισθάνομαι τα χέρια του πάνω μου…

Πάρε με…

Απαίτησέ με…

Αναδημιούργησέ με…

Χρωμάτισέ με… με τις λέξεις σου…

Ναι, αισθάνομαι το άγγιγμά του… Ένα φιλί… Τα χείλια του γλιστρούν πάνω στα δικά μου… Η γλώσσα του ακουμπάει την δική μου μπαίνοντας μέσα στο στόμα μου σ’ ένα εύγευστο ζευγάρωμα που η ανάγκη δημιουργεί… Τα χέρια του στο δέρμα μου… στο δέρμα του τα δικά μου…

Εκμάθηση…

Εξερεύνηση…

Εξαπολύω όλη την αγάπη μου… πάνω του… Του βάζω φωτιά… τον σημαδεύω με εγκαύματα από τα χείλια μου… Τον αφήνω ελεύθερο να δημιουργήσει πάνω μου…

Πείραγμα…

Βάσανο…

Οι φωτιές του καλοκαιριού θα χλόμιαζαν στη σύγκριση με την ένταση της φωτιάς που κατακαίει τα κορμιά μας… Παρακαλώ για ένα φιλί… για μια άγγιγμα… Τα θέλω όλα… τα απαιτώ… στο όνειρό μου… όπως ονειρεύομαι… όταν ονειρεύομαι…

