Ένα διήμερο γεμάτο πάθος… για σένα και μένα.
Χθες ήμασταν ο Ακύλας και η Πρίσκιλα…
Σήμερα είμαστε δυο Βαλεντίνοι
Ερωτευμένοι
Έκπληξη μου έκανες χθες εσύ, ως Ορθόδοξος
Έκπληξη σου κάνω εγώ σήμερα, ως Καθολικός…
Δεν μπορώ να σου πω όλα αυτά που σκέφτομαι να σου κάνω…
Καταρχήν θα κλείσουμε τα φώτα και θα αγκαλιαστούμε
Τα φώτα της πόλης θ’ αφήσουμε να λούσουν τα κορμιά μας…
Θα φιληθούμε…
Όχι… περίμενε… μη βιάζεσαι…
Δεν θέλω λαίμαργα φιλιά, εγκρατείς θα γίνουμε απόψε…
Περίμενε…
Θα σου δείξω.

Πρώτος θα φιλήσω τα χείλια σου που είναι τόσο απαλά και γλυκά
Στη συνέχεια… τα χείλια μου θα κυλήσω πάνω στα αξύριστά σου μάγουλα
… πάνω στα ροδαλά, από το πάθος, μάγουλά σου.
Μετά…
Τον λοβό του αυτιού σου θα δαγκώσω, τον ακουστικό σου πόρο θα πιπιλίσω…
Τη γλώσσα μου θα αφήσω πάνω στο στήθος σου να πέσει
Καρδιές θα ζωγραφίσω πάνω του με το σάλιο μου
και…
Ωχ! Ξέχασα να συμπεριλάβω στη τουρνέ μου τον λαιμό σου…
Συγχώρησέ με, μωράκι μου…
Η γλώσσα μου από το λαιμό σου στο στήθος σου θα κυλήσει…
Κύκλους γύρω από τις ρόγες σου θα κάνει…
Με τα δάχτυλά μου που τσιμπάνε τις ρόγες σου, θα χορεύει η γλώσσα μου…
… δεν τελείωσα ακόμα….
Η άκρη της γλώσσας μου στον αφαλό σου θα βυθιστεί… θα πέσει…
Και όταν σηκωθεί…
… τα χείλια μου στα φιλιά που μου δίνω θα συνοδέψει.

