Ετικέτες

Μωράκι μου… Πόσα φιλιά θα μου δώσεις σήμερα; Σε ποια σημεία του σώματος θα μου τα δώσεις;

Σε περιμένω να βγεις από το μπάνιο… να τελειώσεις το μπάνιο σου… Στέκομαι έξω από την πόρτα κρατώντας μια πετσέτα για να σε στεγνώσω… Βγαίνεις… Το κορμί σου μυρίζει τριαντάφυλλο και πατσουλί… Είχα να μυρίσω πατσουλί από τότε που κυκλοφόρησε το «Like a prayer» της Madonna… Σου ζητώ την άδεια να σε τυλίξω με την πετσέτα… να την τρίψω πάνω σου… να σε στεγνώσω… Η μεγάλη, χνουδωτή, απαλή πετσέτα γρήγορα κάνει την δουλειά της… Στεγνό και καθαρό σε παίρνω από το χέρι και σε οδηγώ προς τη κρεβατοκάμαρα…

Στο κρεβάτι έχω στρώσει τα λευκά σεντόνια από την Αίγυπτο που μου έφερε ο Φ. Ανάσκελα σε ξαπλώνω… Χαμογελάς… Απομακρύνω μια μπούκλα που σκεπάζει το αριστερό σου μάτι… Χαμογελώ…

Τρίβω το πρόσωπό μου στα μαλλιά σου… σε φιλώ… Χαϊδεύω με τη μύτη μου τα μάγουλά σου… Χαϊδεύω με τα χείλια μου το μέτωπό σου… τα αυτιά σου… τα χείλια σου… Δαγκώνω τη γλώσσα σου… Σαλιώνω το πηγούνι σου, τον λαιμό σου… του ώμους σου… Τα δάχτυλά μου από μακριά παρακολουθούν το ταξίδι της γλώσσας μου και του στόματός μου… Αμέτοχα παραμένουν τα δάχτυλά μου… Προς το παρόν…

Σηκώνω προς τα πάνω τις μπούκλες σου… αφήνω έκθετο, λαμπερό το πρόσωπό σου… το φιλώ… Τα δάχτυλά μου ξεκινούν τη συμμετοχή τους… Χαϊδεύουν πρώτα εκείνη την τόσο ευαίσθητη περιοχή για σένα… Την περιοχή που ο ώμος και ο λαιμός σου συναντιούνται… Γαργαλιέσαι… χαμογελάς… Τα χείλια μου τρέχουν για να βοηθήσουν το έργο των δαχτύλων μου… Σε ρουφώ… Τους ώμους σου τρυφερά αγγίζω…

Τώρα έχει σειρά η άλλη πλευρά του λαιμού σου και ο αριστερός σου ώμος… Χείλια και δάχτυλα παντρεύονται… δεν χάνουν την επαφή τους με τη γυμνή σου σάρκα… Πάνω στη πλάτη σου κατρακυλούν… κατρακυλούν… θέλω να σιγουρευτώ πως κανένα σημείο του κορμιού σου δεν θα μείνει παραπονεμένο… δεν θα μείνει χωρίς φιλί… δεν θα μείνει χωρίς χάδι…

