Βρώμικες σκέψεις τυλίγουν το μυαλό μου, περιμένοντας να ξεκινήσει η ανόθευτη ένωση των κορμιών μας…

Μην αργείς…

Ξέρεις ότι δεν πρέπει ν’ αφήνεις κάποιον σαν εμένα να περιμένει

Μην είσαι απερίσκεπτος

Μην είσαι ανάλγητος

Δεν σου ταιριάζει…

Δεν ταιριάζουν τέτοιου είδους συμπεριφορές σ’ έναν όμορφο άντρα.

Ο ανδρισμός σου είναι προορισμένος να κυριεύσει το είναι μου

Καθώς σε βλέπω να στέκεσαι στην πόρτα, το κορμί μου αρχίζει να ψήνεται όπως το κρέας στη σχάρα

Ο καβάλος του παντελονιού μου φουσκώνει υπερβολικά… σχεδόν αφύσικα

Το σώμα μου βγαίνει από τη διαδικασία της αναμονής και ενστικτωδώς προετοιμάζεται για όσα του αξίζουν

Η καρδιά μου χτυπά σαν τύμπανο…

Κι όλα αυτά επειδή είσαι η αδυναμία μου

Μπορείς να πλησιάσεις και να μου δώσεις ένα απλό φιλί… εκείνο το φιλί, το πεταχτό, που δείχνει ότι πάντα κάτι λείπει για να ολοκληρωθεί…

Είσαι ικανός να με αποδυναμώσεις από τα θέλω μου

Η άκρη της γλώσσας σου καίει πάνω στα χείλια μου

Τα ακροδάχτυλά σου με κάνουν να ξεχνώ όλα τα σημαντικά της ζωής

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι είσαι η αδυναμία μου

Γρήγορα ξεγυμνωνόμαστε… και στη συνέχεια, ξαπλώνουμε αμέσως στο καθαρό και τακτοποιημένο κρεβάτι μας

Έχω το βλέμμα εκείνο που προδίδει τη μεγάλη μου πείνα για ερωτική τροφή

Μπορείς να με καταστήσεις αδύναμο, αγγίζοντας τρυφερά και μόνο το κορμί μου

Μπορείς να με κάνεις ν’ αναστενάζω διαρκώς, σκουπίζοντας απλά τον ιδρώτα που κυλάει πάνω μου

Μπορείς να με κάνεις να γκρινιάζω, όταν η περίμετρος του ανδρισμού σου διευρύνει το ένα και μοναδικό άνοιγμα του κορμιού μου με σκοπό να το φιλοξενήσει μέσα μου

Μπορείς να με κάνεις να φωνάζω, σε κάθε ώθηση, σε κάθε σπρώξιμο, σε κάθε διείσδυση σου…

«Είσαι η αδυναμία μου»

Τυλίγω τα πόδια μου γύρω από το κορμί σου, έτσι ώστε να χωρέσεις ολόκληρος μέσα μου

Το κορμί μου βυθίζεται στο στρώμα

Τα χείλη σου με πνίγουν με τη γλυκύτητα τους

Οι υστερικές κραυγές μου πνίγονται από την πίεση του στόματός σου πάνω στο δικό μου

Οι πνεύμονες μου αναζητούν οξυγόνο, καθώς τα κορμιά μας ενώνονται σε μια συναινετική σωρό στο κέντρο ακριβώς του κρεβατιού

Οι καρδιακοί παλμοί μου αναζητούν τα συναισθήματα της αγάπης…

… αυτό το ευχάριστο βράδυ

… που αποδεικνύεις για μια ακόμη φορά για ποιο λόγο είσαι η αδυναμία μου.

