Ετικέτες

Τον φιλώ με πάθος, τραβώντας συστηματικά μαλακία τον πούτσο του με τα δυο μου χέρια… Γλύφω και δαγκώνω τον λαιμό του… τα αυτιά του… τις ρόγες του… όλα αυτά που θα μπορούσα να αγγίξω αν δεν είχα απασχολημένα τα χέρια μου… Χαϊδεύω τα κρεμαστά αρχίδια του… τα φιλώ… τα γλύφω… Τον φιλώ ξανά στο στόμα, καταβρέχω τα χείλια του με τα σάλια μου… τα δαγκώνω… Σταματώ την μαλακία… Σαλιώνω ένα από τα δάχτυλά μου και το βυθίζω στην κωλοτρυπίδα του… αργά το γλιστρώ μέσα-έξω… μέσα-έξω… ενώ ταυτόχρονα γλείφω, δαγκώνω και φιλώ μία-μία τις ρόγες του… Τον φιλώ ξανά στο στόμα συνεχίζοντας να εξερευνώ το βάθος της κωλοτρυπίδας του με το δάχτυλό μου… Μου ψιθυρίζει στο αυτί… πόσο πολύ μ’ αγαπάει, μου λέει… πόσο θέλει να με γαμήσει, μου λέει… τον λοβό του αυτιού μου δαγκώνει…

Το μεσαίο δάχτυλο του αριστερού μου χεριού είναι αυτό που χρησιμοποιώ συνήθως για να χώνω στην κωλοτρυπίδα του μωρού μου… δεν ξέρω γιατί… διευκολύνει καλύτερα τις κινήσεις μου… Σκύβω, γονατίζω ανάμεσα στα ορθάνοιχτα πόδια του, πειράζω παιχνιδιάρικα το κεφάλι του πούτσου του με την άκρη της γλώσσας μου… την αφήνω να τρέξει πάνω-κάτω… σαλιώνω όλο το μάκρος του πούτσου του… γλύφω με λατρεία τη σταγόνα του διάφανου σπέρματος που εμφανίζεται στην κορυφή του πούτσου του… την καταπίνω… αρχίζω να ρουφώ τον πούτσο του… ολόκληρο… Τοποθετώ και άλλο ένα δάχτυλο στην κωλοτρυπίδα του… γαμάω την κωλοτρυπίδα του χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά μου… σιγά-σιγά… Το στόμα του σκεπάζω με το δικό μου στόμα… τον φιλώ… Ο πούτσος του εκσφενδονίζοντας το πηχτό σπέρμα του πάνω στο στήθος του και στην κοιλιά του κάνοντάς τον να φωνάξει από ικανοποίηση… από ευχαρίστηση. Χύνω κι εγώ βλέποντας την εικόνα αυτή…

