Η καρδιά μου χτυπά δυνατά, πρωτάκουστα, μη φυσιολογικά, σαν να θέλει να βγει έξω από το κορμί μου. Χτυπά σαν τύμπανο, υποχρεώνοντάς με να κινούμαι στην υπνωτική έκσταση του ρυθμού της, ενώ το αίμα μου κυλάει σαν ορμητικό ποτάμι μέσα στις φλέβες μου. Το μυαλό μου ενεργοποιείται.

Σε βλέπω να στέκεσαι απέναντί μου μ’ εκείνο το άκρως αισθησιακό και ταυτόχρονα αναιδές χαμόγελο να κοσμεί τα χείλια σου… Το βλέμμα μου σαρώνει το κορμί σου από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Όσο πιο κοντά πλησιάζεις, τόσο πιο πολύ ενεργοποιείται το μυαλό μου…

Σκέφτομαι…

Τι είναι αυτό που θέλω να σου ζητήσω;

α) Θέλω τα χέρια σου ν’ αγκαλιάσουν σφικτά το κορμί μου γύρω από τη μέση μου, πιέζοντάς το στον απέναντι τοίχο…

β) Θέλω το κορμί μου να συγκρουστεί με το τοίχο κάθε φορά που θα με σπρώχνεις, προσπαθώντας να με πλησιάσεις από πίσω…

γ) Θέλω να αισθανθώ τα χέρια σου να τραβάνε τα μαλλιά μου και η φωνή σου να τυλίγει το αυτί μου, καθώς θα ψιθυρίζεις, μοναδικά, λέξεις… όπως «περισσότερο;» και «τώρα»!

δ) Θέλω να αισθανθώ τα νύχια σου να με τσιμπάνε, καθώς τα δάχτυλά σου να διασχίζουν τους ώμους, την πλάτη και τα μπάτσα μου…

Τι άλλο θέλω να σου ζητήσω ;

α) Θέλω να μυρίσω το μαγευτικό άρωμα των μπουκλών σου στις παλάμες μου

β) Θέλω να στεγνώνω με την ανάσα μου τον ιδρώτα που με ανακούφιση θα κυλάει στο μέτωπό σου, εκφράζοντας τον ανέκφραστο έως τώρα βαθμό ικανοποίησής σου

γ) Θέλω να αισθανθώ τα χείλια σου στο λαιμό μου, τα δόντια σου να μου τραβούν το δέρμα, τολμώντας ν’ αφήσουν οπουδήποτε τα σημάδια σου

δ) Θέλω να κοιτάζω τα μάτια σου σταθερά και η αναπνοή μου να βγαίνει προς τα έξω ακανόνιστα

Πόσα πολλά κι ακόμα περισσότερα είναι αυτά που θέλω να σου ζητήσω…

… όχι μόνο για να φουντώσει η ένταση, αλλά να φανεί το απόλυτο της αγάπης όταν δυο κορμιά, απόλυτα φυσικά και φυσιολογικά ενώνονται μεταξύ τους για να πετύχουν το προφανές, απαλλαγμένο από οποιαδήποτε λογική…

… η οποία ούτε καν χρειάζεται…

