Τα χείλη σου είναι γλυκά από μια επικάλυψη ζάχαρης …

… βαμμένα με το χρώμα της κόκκινης βότκας που πίνεις

… παχουλά εξαιτίας των πυρετωδών φιλιών που σου δίνω πριν και μετά από κάθε γουλιά.

Είναι σχεδόν μεσάνυχτα.

Τα μάτια σου έχουν αλλάξει χρώμα…

Το σύνηθες απαλό, ήρεμο καστανό χρώμα τους έχει μετατραπεί σ’ ένα ταραχώδη , αλλά σεβάσμιο καφέ που μου προκαλεί δέος καθώς σε κοιτώ.

Σε κοιτώ επίμονα και αφαιρούμαι

Συντονίζομαι απόλυτα στην ύπαρξή σου

Σε παρατηρώ…

Χαλαρώνω και ταυτόχρονα παραμορφώνω το κόμπο της γραβάτας σου

Το πρόσωπό σου φωτίζεται από ένα χαμόγελο

Η μαγκιά και το νταηλίκι σου κρύβονται

Καθηλώνομαι απέναντί σου

Δέχομαι με ευχαρίστηση τα δικά σου φιλιά…

Πέντε λεπτά μετά τα μεσάνυχτα…

… και τα δάχτυλά σου χορεύουν στα βήματα ενός γνωστού ρυθμού

στις παρυφές του χεριού μου

σχεδιάζοντας με αποφασιστικότητα μαιάνδρους σε σημεία άδεια από οποιαδήποτε άλλα σημάδια

Στο μυαλό μου αναζητώ μια καινοτομία για να εκφράσω τη λατρεία μου στο πρόσωπό σου

Ξεροκαταπίνω, απολαμβάνοντας κάθε λεπτό αναμονής

Εκμεταλλεύομαι τη στιγμή μέχρι ν’ αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση

Κοιτάζοντας σε κατευθείαν στα μάτια αισθάνομαι να γίνεσαι λίγο πιο τολμηρός τώρα…

… οκτώ λεπτά μετά τα μεσάνυχτα

Τα χείλη σου κινούνται ενάντια στα δικά μου με ορμή και πάθος

… με όρεξη ν’ αφήσουν πάνω τους τα υπόλοιπα φιλιά…

Μόλις ολοκληρωθεί το 3, 2, 1…

… σκύβεις και ψιθυρίζεις στο αυτί μου:

«Πάντα θα σ’ αγαπώ»

Αμέσως μετά με φιλάς ξανά με πάθος

Νιώθω τα δάχτυλά σου να σέρνονται πάνω μου σαν να είναι σερπαντίνες

Παραδίδομαι…

… χωρίς να πω ούτε την παραμικρή κουβέντα

Αφήνω μόνο το κορμί μου να μιλήσει για μένα

Ένα ρυάκι ζεστού ιδρώτα κυλάει στο πίσω μέρος του λαιμού μου

Ομολογώ ότι κάνεις τα πάντα για να αυξήσεις τη θερμοκρασία του κορμιού μου

Ψηνόμαστε, γιορτάζοντας την αγάπη μας

δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης ο ένας στον άλλο εδώ και τώρα

Δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί κάτι άλλο

… έτσι κι αλλιώς…

… ένα τέταρτο μετά τα μεσάνυχτα…

