Προκλητικέ εραστή, αισθησιακέ άντρα… χύσε πάνω μου απόψε.

Ικανοποίησέ με, με όλους τους τρόπους… έτσι όπως ένας φυσιολογικός άντρας δεν μπορεί.

Το κορμί μου θα συντρίψεις χρησιμοποιώντας τα επιδέξια χέρια σου που θα κυλήσουν πάνω μου φυλακίζοντας την ενέργεια των ερωτικών μου ζωνών.

Ο πούτσος μου από χαρά θα ανυψωθεί.

Είσαι ο μόνος άντρας που μπορεί, την υγρή κωλοτρυπίδα μου να κάνει να πονέσει… Ο πούτσος σου είναι τόσο σκληρός… τόσο ζωντανός…

Λατρεμένε μου εραστή, άσε με να γίνω ο σκλάβος σου

Χρησιμοποίησέ με όπως εσύ θέλεις… όπως μπορείς.

Γάμησέ με…

Πλήγωσέ με…

Κάνε μου έρωτα…

Γάμησέ με σε μέρη που ποτέ στο παρελθόν δεν είχαμε γαμηθεί.

Γίνε ο εραστής που μπορεί να γαμήσει από τόσα μίλια μακριά.

Άνοιξε τα πόδια μου και βυθίσου στη κόκκινη σαρκώδη αίθουσα της κωλοτρυπίδας μου…

Άφησε τον πούτσο σου να περιπλανηθεί μέσα μου…

Λύτρωσέ με.

