Πάρε με
Η σκέψη αυτή τριγυρίζει στο μυαλό μου κάθε φορά που σε κοιτώ. Λέξεις και εικόνες κάνουν βόλτες μέσα στο μυαλό μου, όλα αυτά που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα και όλα αυτά που πρόκειται να κάνουμε στο μέλλον… λέξεις και εικόνες παγιδεύουν τη σκέψη μου σ’ ένα όργιο ιδεών… μα μόνο μια ξεχωρίζει…
Πάρε με
Πες μου να σκύψω… τώρα, εδώ… πες μου να σκύψω και γάμησέ με… γάμησέ με από πίσω… Γάμησέ με… Πρωταρχικής σπουδαιότητας ανάγκη… Πρωτόγονη… Ο βουβώνας σου θα τριφτεί στα κωλομέρια μου… ο πούτσος σου θα γλιστρήσει… θα βυθιστεί μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… Κάθε δυναμική κατάδυση του πούτσου σου θα γαμάει ρυθμικά το κορμί μου… θα γαμάει ρυθμικά τον εγκέφαλό μου.
Πάρε με
Κάρφωσε με στον τοίχο. Δεν χρειάζονται ακροβατικές ικανότητες… το ένστικτο θα σε σπρώξει… η πείνα για σεξ… το πάθος… η δίψα για σπέρμα… η ανάγκη να γίνει αισθητή η σάρκα με σάρκα… όλα αυτά θα ικανοποιήσει η άπληστη βουτιά του πούτσου σου.
Πάρε με
Κεφάλι με κεφάλι… στήθος με πλάτη… γλώσσα με αυτιά… πούτσος με κωλοτρυπίδα… Σκληρό γαμήσι… πεινασμένο… άγριο… γρήγορο. Γρήγορο… Οι αναστεναγμοί θα γίνουν κραυγές καθώς θα χύνω… καθώς θα χύνεις.
Πάρε με
Με τον τρόπο σου… με οποιοδήποτε τρόπο… Σκληρά… Γρήγορα… Επέλεξε ότι θέλεις… οτιδήποτε σε διευκολύνει να σβήσεις τον καυτό πόνο της καύλας που με τυλίγει… Να σβήσεις τον καυτό πόνο της ανάγκης… της πείνας… του πάθους.Βγάλε το προφυλακτικό. Άσε με να νιώσω τη ροή του σπέρματός σου…Νιώσε κι εσύ τους κυματισμούς των μυών της κωλοτρυπίδας μου. Άσε τα χύσια σου ελεύθερα να κυλήσουν.

Κάν’ το!

Τώρα

Πάρε με

Πάρε…

με…

Τώρα…

