Ετικέτες

Το κορμί μου καλύπτει το δικό του… Όλο μου το βάρος το έχω επενδύσει πάνω του. Η δροσιά του δέρματός του αναμιγνύεται με τη δική μου. Τα χείλια μου επιδιώκουν να συναντήσουν για μια φορά ακόμη τα δικά του χείλια… ψάχνουν… ανιχνεύουν… τα βρίσκουν… κάνουν βόλτες γύρω τους, υποκρίνονται πως είναι περαστικά από εκεί και δεν πέρασαν επίτηδες… στο τέλος αγκαλιάζονται… πάλι… φιλιόμαστε… πάλι. Ο πούτσος μου είναι ήδη βυθισμένος μέσα στην κωλοτρυπίδα του… σ’ αυτή τη μαγική κωλοτρυπίδα της οποίας οι εσωτερικοί μύες κάνουν μασάζ και ταυτοχρόνως τρίβουν την επιφάνεια του δέρματος του πούτσου μου… Τον σπρώχνω πιο βαθιά… πιο βαθιά… βαθύτερα… Το κορμί μου τρίβεται πάνω στο δικό του… τα αρχίδια μου πάντοτε με λεπτότητα και ευγένεια συγκρούονται με τα σφικτά κωλομάγουλά του μωρού μου. Αισθάνομαι τους χυμούς της κωλοτρυπίδας του να ρέουν αργά πάνω στα αρχίδια μου… δεν ξέρω… ίσως να είναι και ο ιδρώτας του ή να είναι ο ιδρώτας μου… η μυρωδιά του κορμιού του μπαίνει μέσα στα ρουθούνια μου… η μυρωδιά αυτή είναι υπεύθυνη για τη σκληρότητα του πούτσου μου και τον γρήγορο ρυθμό μου… η μυρωδιά αυτή μου κεντρίζει το ενδιαφέρον… με κάνει να θέλω να τον γαμάω ανελέητα. Στα μάτια μου δυο φλόγες εμφανίζονται… φλόγες πάθους… φλόγες που ταιριάζουν με τις φλόγες που εμφανίζονται και στα μάτια του μωρού μου… Κοιταζόμαστε μέσα από τον καθρέφτη και ταξιδεύουμε σε δρόμους γεμάτους πάθος και έκσταση.

Φιλώ τη πλάτη του καθώς τεντώνει το κορμί του… Απλώνω τα χέρια μου πάνω του… τον αγκαλιάζω και τον κρατάω σφικτά… Αισθάνομαι το αποκορύφωμα του οργασμού του μέσω της αναπνοής του… Το βλέπω στα μάτια του μέσα από τον καθρέφτη… Βλέπω τις σταγόνες του σπέρματος να κυλάνε πάνω στον καθρέφτη. Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά… δυνατότερα από ποτέ… μου φαίνεται πως ανάμεσα στους χτύπους της ψιθυρίζει και το όνομα του μωρού μου… Είναι δυνατόν να είμαι τόσο ερωτευμένος και να το φαντάζομαι;

Συνέχισα να οδηγώ τον πούτσο μου στο τούνελ της κωλοτρυπίδας του… η υγρασία του έρρεε σε μένα… έσταζε πάνω στα πόδια του… Τον κοιτώ μέσα από τον καθρέφτη… Μου κάνει νόημα… Μου κάνει νόημα να σταματήσω… Σταματώ… Τον αφήνω να μιλήσει… «Θέλω να σου πάρω μια πίπα…», μου λέει με τον αθώο τρόπο του που με ξετρελαίνει… υπακούω σιωπηλά… Τραβιέμαι από μέσα του και κάθομαι αναπαυτικά σαν στρατηγός μετά από νίκη στην πολυθρόνα… Περιμένω να βάλει το κεφάλι του ανάμεσα στα πόδια μου… περιμένω να απολαύσω τα παιχνίδια της γλώσσας του πάνω στον πούτσο μου… Αρχικά, γλύφει τους χυμούς της κωλοτρυπίδας του… τον γλύφει σχολαστικά… με λεπτομέρεια… α, όλα κι όλα… η γλώσσα του μωρού μου είναι πολύ εργατική και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει ακαμάτρα κόρη… Χύνω με τη σκέψη πως κάνω ανασκαφές στην κωλοτρυπίδα του… Στοργικά πλένει τον πούτσο μου με τη γλώσσα του προτού τον τυλίξει με τα προκλητικά του χείλια. Τον σύρει μέσα στο γλυκό του στόμα… τον παίρνει ολόκληρο… τον οδηγεί στα βάθη του λαιμού του… τον κρατάει εκεί…

Το σπέρμα μου σαν δάκρυ κυλάει στο μάγουλό του… Το μωρό μου δείχνει κλαμένο… λατρεύω την εικόνα αυτή… πιάνω το σεντόνι… είναι βρεγμένο από τον ιδρώτα μας… το στραγγίζω μέσα στο ορθάνοικτο στόμα του μωρού μου…δεν ξέρω γιατί το κάνω αυτό… το στόμα του μου φαίνεται σαν ένας τεράστιος χώρος υποδοχής… σαν κάτι που αφού μπορεί να καταπιεί κυβικά εκατοστά εντυπωσιακής εκτόξευσης σπέρματος, είναι ικανό για όλα.

Άνοιξα τα μάτια μου και βλέπω ζωντανά την εικόνα που χρησιμοποίησα για να χύσω… ο πούτσος μου σαν τσιγάρο αναμμένο βρίσκεται ανάμεσα στα χείλια του… Έτρεξα τα δάχτυλά μου ανάμεσα στα μαλλιά του φέρνοντας το κεφάλι του κοντά στο δικό μου… Στήριξε το πόδι του στο στομάχι μου… οι οργανισμοί μας έγιναν ξανά ένας… Τον φιλώ… Τον φιλώ δυνατά μέχρις ότου κλείσει τα μάτια του… Αφήνω τις ακτίνες του ήλιου να μας τυλίξουν… χουζουρεύουμε στο κρεβάτι.

